Puolessa välissä mennään jo haastetta! Toivottavasti olette pysytelleet mukana. Tällä viikolla keskitytään erityisesti pakaroihin. Yritä kaikissa liikkeissä keskittää tuntuma siis sinne takalistoon.

 


    1. 1 min: Astu tuolille ja nosta toinen jalka suorana taakse ylös, tule alas tuolilta ja kyykkää ennen kuin toistat toiselle jalalle.


    1. Pituushyppy ilman vauhtia 10 kpl


    1. 0,5 min Nelinkontin, nosta toinen jalka ylös ja ristiin lasku nilkkapainolla / jalka


    1. Lankku + jalan nosto suorana ylös 15kpl /jalka


    1. Lantion nosto mahdollisimman painava paino vyötäröllä ja pito 1, 5min


    1. 20 syväkyykkyä käsipainolla


    1. 1 min wall sit, pienen pieni tauko ja uudestaan toinen 1 min wall sit




Tee tämä sarja 2 kertaa!

Week 4 on our glute- & leg challenge starts today! I hope you are still on board. This week is all about the butt. So when you're doing these exercises, make sure you feel the burn in your butt!



    1. Step on a chair and raise the other leg straight back, step down and squat before repeating on the other side


    1. 10 Broad jumps


    1. Use ankle weights, lift your leg from side to side for 0,5 minutes then change legs and repeat on the other side


    1. 15 Plank leg lifts


    1. Barbell glute bridge and hold, for 1,5 minutes


    1. 20 dumbbell front squats


    1. 1 min wall sit, rest and repeat 1 min wall sit



Do the whole workout 2 times!

Kommentit (8)

Juulia

Nää on loistavia pikku treenejä joita pystyy tekemään kotona! Kiitos paljon ja lisää tälläisiä :)