Varoitan, että nyt on luvassa tähänastisen haasteen pahin viikko. Kutsun tätä kyykkykuolemaksi. Tässä Instagram-videoni liikkeistä 2 & 3.



    1. Min juoksua paikallaan, polvet ylös

 

    1. Seiso suorana ja nosta jalkoja vuorotellen taakse nilkkapainon kanssa 15 kpl/jalka

 

    1. Tuolille nousu nilkkapainot jalassa, ylhäällä polvi koukkuun 10/puoli

 

    1. Askelkyykkykävely käsipainojen kanssa 50 kpl

 

    1. Sumokyykky 25 kpl mahdollisimman raskaalla käsipainolla (n. 15 kg)

 

    1. Lankkuasennossa jalkojen nosto & pieni pito vuorojaloin 15 kpl/jalka

 

    1. Kuminauhan avulla "aasipotkuja" 10 jonka jälkeen 10 ilman kuminauhaa ja 10 koirankusetusta, toista toiselle jalalle koko sarja

 

    1. 25 syväkyykkyä käsipainoilla

 

    1. Sumokyykky 10 kpl raskaalla käsipainolla

 

    1. 1 min 30 sek wall sit



It's time to start week 3 on our glute- & leg challenge. This is the hardest week so far. In the beginning, here's a video of exercises 2 & 3.



    1. 1 min running

 

    1. Stand straight with ankle weights on and flex your leg back, 15 times/leg.

 

    1. Step up on a chair with ankle weights and flex your leg 10/leg

 

    1. 50 Walking lunges with dumbbells

 

    1. 25 sumo squats with a heavy dumbbell

 

    1. Plank with leg lift 15/leg

 

    1. 10 donkey kicks with resistant band, 10 without the band, 10 side leg raises, repeat with the other leg

 

    1. 25 Dumbbell front squats

 

    1. 10 Sumo squats with a heavy dumbbell

 

    1. 1 min 30 sec wall sit

Kommentit (8)

yeah

Hei! Olen kohta 16-vuotias tyttö, joka on noin 159 senttimetriä pitkä ja painaa 69-70 kilogrammaa. Haluaisin pudottaa painoani noin 10-13 kiloa. Olen jo karkki- ja limsalakossa (mukaan kuuluu myös suklaat, sipsit, popcornit). Poljen crosstrainerilla noin 1-3 kertaa viikossa, sekä käyn koululiikunnassa 4 tuntia viikossa. Miten voisin saada painoni putoamaan helposti ja pysyvästi?
Kiitos.

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Moi! Sun muutokset kuulostaa hyvältä. Yleensä pysyvä painonpudotus ei ole kamalan nopeaa, joten sinnikkyyttä ja kärsivällisyyttä tarvitaan. Ruokailutottumukset on tärkeintä mielestäni painonpudotuksessa ja kirjoittelenkin siitä enemmän tällä viikolla :)

Anna

Ensimmäistä kertaa tämän haasteen aikana takapuoli on oikeasti KIPEÄ edellisen päivän reeneistä! :-D Kiitos!

Anna

Ollaan kämppikseni kanssa päästy nyt kolmanteen viikkoon BOOTY CHALLENGESSA, kiitokset bloggaajalle! Meillä on ainakin ollut tosi hauskaa itseämme kyykyttäessä ;) minkäänlaisia jumppavälineitä ei tosin omisteta, ja niiden puuttuessa jää ehkä joissain liikkeissä suurin hyöty saamatta.. Mutta kekseliäät haasteen osallistujat jumppavat täällä täysinäiset matkalaukut kädessä ja hiekalla täytetyt viinipullot kourassa :D kiitos haasteesta!!

Elisa
Liittynyt17.11.2015

UPEETA!!! Ihan mieletöntä kekseliäisyyttä! Nostan hattua! ;) Toivottavasti pysytte loppuunasti mukana.