Noniin piukkapeput, joko alkaa koivet olla kesäkunnossa? Näin nopeasti tämä 8 viikkoa on kulunut, että nyt on vuorossa viimeinen haasteviikko. Tällä kertaa (yleisön pyynnöstä) on vuorossa treeni johon ei tarvita mitään välineitä joten tämän voi tehdä kuka vain ja missä vain! Aion itse ainakin jumpata tällä samalla setillä sitten reissussa. 

 

Harjoitukset tehdään poikkeuksellisesti ensin kaikki yhdelle jalalle ja sen jälkeen toistetaan koko setti toiselle jalalle. 

 

Aloita menemällä kyljellesi makaamaan jalat koukussa päällekkäin ja ylempää jalkaa kuvan osoittamalla tavalla. Pidä jalkaterät yhdessä kokoajan. Tee toistoja 20 kpl.

Jatka samalla jalalla suoraan 20 jalannostoa sivulle.

 

Käänny nelinkontin ja tee 20 jalannostoa taakse, jälleen samalla jalalla. 

Tee siksak nostoja jalalla puolelta toiselle 10 kpl. 

Koirankusetuksia a.k.a sivunostoja 10 kpl. 

Seuraavaksi käänny taas kyljelleen niin että sama jalka joka on työskennellyt, on alla ja toinen päällä koukussa. Nosta alempaa jalkaa ylös 10 kertaa. Pidä ylhäällä ja pyöritä sitä 10 kertaa ympäri / suunta. 

Näiden jälkeen toista liikkeet toiselle jalalle. Sen jälkeen tee 30 syväkyykkyä ilman painoa ja lopuksi tee kaikki tämä uudestaan. 

Kommentit (9)

Vierailija

löytyykö sun blogista vielä sitä anoreksia postausta?:O oot hyväs kunnossa!:)

Iida

Jee, tää treeni vaikuttaa kivalta! Tuleeko sulta muuten ennen-jälkeen kuvia? :)

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Jeii! Tää oli tosiaan kiva. Helppo mutta tehokas! Kaikki kunnia mun kämppikselle joka tän keksi ;) Ei tule ennen ja jälkeen kuvia.

Emmi

Kiitos! Hyppään haasteeseen näin jälkijunassa mukaan ja tänään teen tämän treenin! Vaikuttaa sopivalta semi-aloittelijallekin.