Olen tykästynyt tekemään jalkapäivinä sellaisen alkulämmittelyn juoksumatolla jossa varmasti tulee hiki, ja ajattelin tulla vinkkaamaan siitä.

Laitan heti aluksi juoksumattoon kallistusta 11 astetta, ja kävelen reippaaseen tahtiin 1-2minuuttia. Sitten laitan nopeuden sellaiseksi, että juoksen jo melko kovaa vauhtia, ja pidän vauhtia 1minuutin. Sen jälkeen taas vähennän vauhtia, ja juoksen minuutin rentoa hölkkää, kunnes taas minuutti kovempaa. Tätä jatkan noin 7 minuuttia, ja vaikka kuulostaa lyhyeltä ajalta, olen aina ihan hiestä märkä sen jälkeen. Tuntuu hyvin pyllyssä ja pohkeissa, ja siitä on hyvä jatkaa laitteisiin. :)

Valitettavasti pääsen koneelle vasta perjantaina seuraavan kerran, joten vähän suppeita ovat nämä postaukset nyt siihen asti. En silti malta olla päivittelemättä! Ja koska joku anonyymi tuolla hauistreeni-postauksessa oli niin kovasti mielensä pahoittanut minun kuvistani, niin tällä kertaa saatte nauttia maisemakuvista :D

Oli muuten taas kaunis syyspäivä!

Kommentit (7)

tiiti

Eiih, miksei täällä näyttänyt keli tuolta, koko illan satoi räntää vaakasuoraan :(Anonillityksestä: musta sulla on kivoja kuvia. Hyvätasoisia, nättejä ja selkeitä, oli ne sitten maisemista, ruuasta tai vaikka siitä omasta navasta, ja kaikki treeniblogiin hyvin sopivia.En tajua nillitystä, että pitäisi käyttää jotain vieraiden ihmisten wehearit-kuvia, eikö niitä voi jokainen kaivaa itse sieltä netin kuvasivustoilta, jos sellaisia tahtoo katsella.En myöskään ihan allekirjoita sitä, että blogikuvat itsestä olisivat blogissa esillä missään muiden motivointitarkoituksessa tai siksi, että bloggaaja voisi leuhottaa kropallaan (musta tämä on itseasiassa ihan todella kumma ajatus). Useimmiten ne kuvat on blogissa ihan vaan kertomassa, kuka blogia kirjoittaa ja elävöittämässä tekstiä, pelkkä teksti kun on vähän tylsää. Se kuva on vaan kuva, eikä sisällä mitään salaista piilotarkoitusta.

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Kiitos Tiiti! :)Täälläkin on kyllä tuo aurinko näyttäytynyt todella harvoin! Eilen satoi myös täällä niitä nyrkin kokoisia räntäpisaroita :D Ja kiitos tsempistä! Munkin mielestä toi oli kummallinen ajatus :)

Bobby Jean

Kävin lukemassa ne kyseiset Anonyymi -kommentit. Kuulostaa samalta kaverilta, joka riehuu mun blogissani. :') Ei vaan jaksa välittää, ihmeellistä analysointia erinäisistä asioista mikä menee aivan metsään. Tiiti onkin joskus todennut jotain sen suuntaista, että netissä jokainen on personal trainer/psykologi ja mitä kaikkea. Kaikki kuitenkin tietää paremmin mitä teet kuin sinä itse.Nää on sellaisia Mielensäpahoittajia, joiden mielestä kaikkien pitäisi olla täysin tietynlaisia, tietyn kokoisia, tietyn mallisia ja tietyn kaavan mukaan eläviä. Ei siis välitetä siitä, ettei mahduta siihen muottiin. Heille on täysin sama mitä heille vastaa, kun se menee ihan kuuroille korville joka tapauksessa. Harva varmasti voi heitä miellyttää, ja onneksi ei tosiaan tarvitse! :)

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Näinhän se on :D on se kumma! Mulla on vähän paha mieli niiden puolesta. Niillä on varmaan aika rankkaa elämässä jos mun kuvat saa jo noin verenpaineen koholle. :|

Anonymous

Jos käy 2-3 kertaa viikossa salilla ja kerran viikossa uimassa niin kuinka näkyvää muutosta voi saaha aikaan 8 kuukaudessa? :Dps. sun blogista saa tosi hyvää motivaatiota liikkumiseen!

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Moikka! Kiva kuulla :) tulokset ovat aina yksilöllisiä, ja siihen vaikuttaa mielestäni hyvä ruokavalio myös. Oli tavoitteena sitten lihasmassan kasvattaminen tai laihtuminen, ilman kunnon ruokaa sitä on vaikea tehdä. Ja tietty myös se vaikuttaa, pyrkiikö siellä salilla ainakin aika ajoin ylittänään itsensä. Mutta aivan varmasti kaikella urheilulla saa tuloksia 8:ssa kuukaudessa :) Ainakin omasta mielestäni.

Karan

Hi All - First Happy Birthday - sorry to enter so late but having bad probs with pc - hoewevr eventually got round to all DT's and loved the hop and all the inspiring cards. It was worth it :)Jeanette