Kiitos kaikille kommentoijille eiliseen luovuusongelmaani. Aion tästedes yrittää pitää viikossa yhden päivän, jolloin tekniset laitteet pysyvät kiinni (puhelinta lukuun ottamatta). Aion myös kokeilla sitä maisemanvaihdosta aina silloin tällöin :) 
 

Kehitin eilen tällaisen kunnon terveyspommismoothien, kun ei tämä flunssa oikein meinannut helpottaa. 

Laitoin siihen:
  • puolikkaan banaanin
  • sitruunan mehua (1 sitruunasta)
  • inkivääriä (sellainen 1-2 sokeripalan kokoinen palanen)
  • hunajaa n. ruokalusikallinen
  • soijajuomaa 1,5 dl ja vettä 1 dl
  • 1 teelusikallinen Camu Camua
  • jäisiä mansikoita
 

 

Siitä tuli todella hyvää. Jos haluaa juotavampaa, laittakaa lisää nesteitä. Niin kuin kuvasta näkyy, omani oli aikamoista sementtiä. En tiedä oliko juomasta apua, mutta ainakin tänään oli jo ihan hyvä olo ;)

Kommentit (3)

Anonymous

Miten kannattaisi treenata ja syödä, kun haluaa päästä mallimittoihin? Eli ei kauheasti näkyviä lihaksia (eikä tietenkään rasvaa nimeksikään) ja pitäisi päästä mahdollisimman pieneksi lantiosta yms? Onko ns. "terveellistä" tapaa toteuttaa tämä lievä alipaino, vai täytyykö vain olla syömättä? Kiinnostaa varsinkin, että millainen treeni polttaisi paljon rasvaa, mutta ei kasvattaisi lihaksia. Kiitos jo etukäteen vastauksestas :)

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Hei, vastaan sinulle tämän viikonlopun aikana kysymyspostauksen yhteydessä :)