Tässäpä on treeni mikä sai oman kroppani parkaseen ihan kunnolla. Tätä tehdessä syke nousee, tehdään paljon toistoja painoilla, sekä juoksut on korvattu quickstepillä. Musta tämä tuntu olevan jotenkin erityisen kiva/raskas treeni, mutta ei mikään ”lihasten tappotreeni” kuitenkaan. Jos omistat kahvakuulan ja et kerkeä salille, tässä on hyviä liikkeitä kotona treenaamiseen! Mulla oli koko viikon kädet hellänä, ja hyvä kun edes sain käsiä nostettua kunnolla ylös. Ei tota poweria löydy näköjään vielä kovinkaan paljoa. Toisaalta, en tavoittele isoja lihaksia itselleni, mutta voimaa on kiva toki olla jonkun verran. Mutta on sitä voimaa ja kestävyyttä tullut nykyään kuitenkin enemmän mitä ihan alkuaikoina, kun alotin TFW.llä. Tämä treenimuoto on muokannut omaa kehoani kyllä hyvin selvästi! Vielä ei oma kroppani ole "valmis", mutta näitä liikkeitä suosittelen kyllä kaikille kokeiltavaksi. :) 

Näihin kuuluu aina alkulämpät, jotka on jo itsessään kunnon treenaamista, kun ne tekee kunnolla. Tässä kuvina tämä treeni.

Ekaksi tehdään aina quickstep, sitten kaksi liikkettä, toistot vaihtelee 6-10x. Tämä tehdään kolme kertaa, peni tauko, alkaa toinen rundi jossa alotetaan taas quickstepillä ja tehdään taas uudet liikkeet sama määrä. TÄSSÄ linkki, josta näkeen mitä noilla kierroksilla tarkoitan. 

 

TFW

Here are some photos of my training session during the past week. My arms were hurting the whole week after this! Also, if you own a kettle bell, you can do these movements at home if you dont have time to go to the gym. Ofc it's totally different to train at home or at the gym, but it's still better to do someting than skip your workout. 

HERE is also a  link to one of my training video I have made. 

Kommentit (1)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Seuraa 

22- vuotias helsinkiläinen, joka bloggaa intohimostaan muodista ja pukeutumisesta, sekä lifestyleä unohtamatta. Paljon kuvia sekä positiivisia fiiliksiä blogissa! minna.somero@hotmail.com

Teemat

Blogiarkisto

2015

Kategoriat