Maanantain Voima treeni TFW- salilla tuli tarpeeseen pienen breikin jälkeen. Toisaalta pienen tauon aikana lihaksista katosi liiat jumit, mutta samalla oli hitusen voimaton olo eilen. Noh, treenit sain suoritettua loppuun ja se on jännä juttu se, että mitä pidemälle treeni menee sitä enemmän puhtia tulee tekemiseen! Lopussa haluaa pinnistää ihan viimesen asti. Tuntuu että vois vetää vielä yhden rundin. 

Voima treeniin kuului maastavetoja ja kuvissa näkyvät liikeet. Tässä treeni joka todellakin mulla tuntui käsilihaksissa. Varsinkin viimeiset dipit penkillä oli rankka setti ojentajille. Loppuviikon ajaksi buukkasin mulle treenit joka illalle jolloin treeniä tulee yhteensä 4 krt viikossa, kun pidän viikonlopun vapaana. HULLU MOTIVAATIO treenaukseen iskeny, kun ollut viikon tauolla! Myös TFW- sali on mulle sellanen henkireikä. Kova tekemisen meininki ja koko porukka sekä valmentajat tsemppaa ja todellakin motivoi itseään antamaan kaikkensa. Välillä on niitä päivä kun treeni tuntuu puulta mutta voin sanoa, että tällä salilla olen joka ikinen kerta saanut kovan motivaatiopiikin heti salille tullessa. For real!

Huomas myös sen, että valmentajan rooli treenissa on tosi tärkeä juttu! Itse oisin vieläkin tehnyt monia liikkeitä väärällä tekniikalla mutta valmentaja osaa neuvoa miten liikkeet tulee tehdä ja katsoo, että teknikkaa on kunnossa. Jos tekee liikkeitä väärin, siitä voi seurata loukkaantuminen tai pitkällä tähtäimellä jopa rasitusvamma. Joten kannattaa kysyä aina neuvuoa uusia liikkeitä tehdessä ja käydä palauttaan mieleen valmentajalta saamat ohjeet!  

Tässä maanantain Voima treeni: 

Maastavedot 4 x 5 

Leuanvedot 6 x 4 kierrosta: Joko kuminauhan kanssa tai ilman. Näissä vaihtelen kumppareiden vahvuuksia treenin aikana.  

Kahvakuula ylös selällään maassa 8 nostoa x 4 kierrosta.

Askelkyykky kahvakuulalla 5 askelta per jalka x 3 kierrosta.

Dipit penkillä 8x 3 kierrosta . Voi pitää jalat koukussa tai haastavampi versio jalat suorina. 

Lantion nosto 8x 3 kierrosta: Joko molemmat jalat penkillä tai haastavampi yhdellä jalalla. = Pakaroissa tuntuu! 

On Monday I had a Power class at the TFW- gym and I noticed that my body had have a little brake. One week take of- of training was good punch to my training motivation, because now I don't want to miss any class at all! CRAZY MOTIVATION I SAY! 

This was the training on Monday: 

1. Chin up 6 x 4 rounds: I use different kind of rubber bands. 

2. Kettlebell lift 8x 4 rounds 

3. Lunge 5x 3 rounds 

4. Dips 8x 3 rounds. You can bend you legs on 90 degrees or the harder way to have them straight. 

5. Hip lift 8x 3 rounds. You can have your both legs on the bench or the harder way to use only one leg at the lifting. 

 

 

 

 

Kommentit (0)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Seuraa 

22- vuotias helsinkiläinen, joka bloggaa intohimostaan muodista ja pukeutumisesta, sekä lifestyleä unohtamatta. Paljon kuvia sekä positiivisia fiiliksiä blogissa! minna.somero@hotmail.com

Teemat

Blogiarkisto

2015

Kategoriat