Bootcamp on saatu käyntiin!

Kolme treeniä takana ja tavoitteet aika hyvin hanskassa. Treeni on monipuolista ja venytelty on joka kerta, mutta tekemistä riittää vielä tavoitekeston, yli tunnin treenin kanssa.

Tuon treenin keston kanssa tsemppaamisen tarpeen on paljastanut sykemittari! Tässä Bootcampin ohella onkin ollut hyvä syy ryhdistäytyä jälleen oman Suunto Questin (joka syksyn puolella pääsikin MyCosmon etusivulle ja Facebookiin asti!) käytön kanssa. Sen rannehihna oli pari kuukautta rikki, mutta ystävänpäivän korvilla sain uuden ja kello takaisin käyttöön!

Suunnon kelloissa on se kiva puoli, että ei tarvitse pelkästään numeroina omaa treeniä seurata, vaan heiltä löytyy palvelu Movescount, josta näkee sykekäyrän kehityksen graafisena läpi treenin! Oman blogin puolella sain vieläpä lisättyä sivupalkkiinkin laatikon, josta näkee tuoreimman Movescountiin lisäämäni treenin yleissisällön :)

Movescountista voi siis käydä pällistelemässä vähän tarkemmin mitä treenailen, mutta kannattaa aina muistaa että treeni on yksilöllistä, ei kannata turhan kirjaimellisesti kopioida mitä siellä tapahtuu! Tunnelmia treenistä näkee myös Instagramin puolella ja yleisesti tietenkin bootcampin aikana sen oman hashtagin takaa!

Nyt täytyykin nostaa takamus ylös sohvalta, sillä puolen tunnin päästä treffaan salilla kaverin ja tiedossa yhteistreeni!

Kommentit (0)

Seuraa