Hiukset ovat nopeasti kasvava kudos, joten ne tarvitsevat paljon energiaa. Tässä ohjeet ruokiin, joilla voit edistää kasvua.

1. Aamupala

Kaurapuuroa + mansikoita

Kaurassa on paljon rautaa, joka huolehtii solujen hapen saannista. Raudanpuute on yksi yleisimmistä syistä ei-perinnölliseen hiustenlähtöön. Marjojen C-vitamiini edistää raudan imeytymistä.

 

2. Lounas

Pinaattia + grillattua kanaa

Pinaatti on täyttä rautaa, ja kana on proteiinipitoista. Taivaallinen ruoka hiusten näkökulmasta.

3. Välipala

Porkkanoita + hummusta

Kasviksista saa A-vitamiinia, joka auttaa ylläpitämään päänahan terveyttä. Hummuksen kikherneet pursuavat rautaa.

4. Päivällinen

Lohta + parsaa

Lohessa on D-vitamiinia, joka on yhteydessä hiusten kasvuun. Parsa on myös runsas raudan lähde.

Kokeile myös:

Evelle-ravintolisän biotiini, sinkki ja seleeni vahvistavat hiuksia ja kynsiä. 48,80 e / 60 tablettia.
Evonia - hiusten tehoravinne antaa kasvuvoimaa hiusjuureen. 25 e / 56 tablettia.

Katso myös:

8 tärkeintä kauneustrendiä juuri nyt

Näin hoidat itsellesi täydelliset hiukset

Näin teet kevään trendikkäimmän letin