Kohta neljä päivää bootcampia takana!

 

Bootcampia on kohta neljä päivää takana, joten matkan kohti tavoitetta pitäisi olla jo hyvällä mallilla, tai ainakin aloitettuna! Eikö? Cosmon toimitus paljastaa, miten heidän Bootcamp on lähtenyt etenemään.

 


Anu, tavoitteena kolme leuanvetoa:

“Olen tällä viikolla juossut kaksi lenkkiä ja tehnyt kaksi spinningtreeniä. Eli en ole tehnyt mitään, mikä edistäisi leuanvetotavoitettani. Hups. Tilanne on korjattava, vielä ehtii! Loppuviikon ohjelmassa on kaksi salitreeniä, joiden aikana keskityn yläkropan treenaamiseen ja pinnistän leukaani tangon yläpuolelle löysimmän mahdollisen kuminauhan avulla. Lisäksi aion juosta vielä yhden pitkän lenkin. Sen aikana voin vaikka miettiä leuanvetoja. Tai sitten kuuntelen musaa ja ajattelen jotain ihan muuta.”

 

 



Taina

, tavoitteena pito hover-asennossa 4 min:

”Maanantai-iltana tein pelkkää lankkua kotona, mutta en jaksanut kahta minuuttia enempää. Huono päivä. Tiistaina keskityin Bikram-joogassa erityisesti keskivartalon hallintaan. Tasapainon kanssa on edelleen työstettävää. Keskiviikkona oli kuntonyrkkeilyä ja yritin tehdä jokaisen lyönnin huolella. Pidin syvät vatsalihakset tiukassa paketissa koko treenin ajan ja sain voimaa lyönteihin paljon enemmän kuin aikaisemmin. En malta odottaa seuraavia treenejä. Mies pelkää tulla keskiviikkoisin kotiin kun huidon nyrkit pystyssä eteisessä.”

 

 



Tonja

, tavoitteena näkyvät vatsalihakset:

”Olen treenannut päivittäin erilaisia liikkeitä vatsalihaksille, ja joka kerta se on yhtä tuskaa. En ole vielä alkanut niistä erityisesti nauttimaan, mutta ehkä myöhemmin niiden vahvistuttua ja kun huomaan kehitystä.”

 

 

 

 



Stina

, tavoitteena puolimaraton kevyesti aikaan 1 h 46 min

“Olen kyllä juossut (ja salaa haaveillut älyttömästä jalkarääkistä salilla), mutta en ihan ohjeen mukaan. Alkuviikosta lintsasin vauhtikestävyystreeneissä yhden intervallin ja pari päivää myöhemmin tein vauhtileikittelylenkin täysin fiilispohjalta, välittämättä pätkääkään sykkeistä, vauhdeista tai vetojen pituudesta. Koska olen ilmeisesti hullu, kokeilin juosta kevätvarusteissa, mikä osoittautui pahaksi virheeksi. Loppuviikkona aion tehdä yhden rennon PK-lenkin sekä yhden pitkän ja rauhallisen lenkin. Sekä mennä salille, mutta jättää jalat kiltisti rauhaan.”

 

 


Emma, tavoitteena käsilläseisonta muutaman minuutin ajan:

”Olen vasta kaksi kertaa harjoitellut seisontaa peruuttaen käsillä takaperin kohti seinää. Pää alaspäin olo tuntuu yllättävän helpolta ja kengän kärjet kiinni seinässä voin olla asennossa helposti. Harjoittelu on huomattavasti helpompaa kengät jalassa. Tuntuu todella vaikealta irrottaa jalat seinästä ja seistä pelkästään käsien varassa, puhumattakaan siitä, että ponnistaisin suoraan käsien varaan. Pelkään ehkä enemmän tasapainon menetystä kuin sitä, että käteni eivät kanna. Tarvitaan siis lisää rohkeutta ja harjoitusta. Ja myönnän, olen lintsannut punnertamisesta.”

 


Susanna, tavoitteena venyä spagaattiin:

”Spagaattiin en vielä veny, mutta olen pitänyt lupaukseni venytellä joka treenin jälkeen. Myös foam roller on tullut vakituiseksi välineeksi osaksi treeniäni. Venyttelyt iltaisin kotona on jäänyt, mutta aion skarpata tässä jo heti tänään! Huomiselle olen varannut joogatunnin, ja huomaan odottavani sitä innolla.”