Suositun Steffit-blogin pitäjä ja personal trainer vastaa MyCosmolaisten treenikysymyksiin!

 

Oletko haaveillut personal trainerin neuvoista oman tavoitteesi saavuttamiseksi? Nyt on tilaisuutesi! Voit kysyä ihanalta Steffiltä mitä tahansa treeniin, ruokailuun tai muuten vaan terveelliseen elämään liittyvää.

Steffi on tunnettu motivoivasta treeniblogistaan ja on liikunnan moniosaaja, crossfit-kilpailija sekä koulutettu personal trainer. Steffin kanssa on treenannut muun muassa MyCosmon tähtibloggaaja Jennie!

Hyvä tilaisuus saada lisämotivaatiota käynnissä olevaan Cosmon Bootcampiin! Kysymyksesi voit lisätä tämän artikkelin kommenttiboksiin. 

Kuvat: Steffit-blogi

Jensku

Kysy Steffiltä!

Oisko sulla vinkkiä miten saisin polven tukevia lihaksia (eli mitkä estäisi pois paikoiltaan menon) vahvemmiksi? Jalkapallossa saan joka kesä polven sijoiltaan enkä löydä mitään kunnon liikkeitä mikä tuntuisi kunnolla ja en edes tiedä pitäisikö treenata muuta kun etu- ja takareittä?Jalkaprässiä pystyn tekemään 120kg 10 sarjoja x3 ja olen 15-vuotias eli en pidä reisilihaksiani kuitenkaan ihan rapakuntoisena? Polvi on kyllä silti täysin rapakuntoinen :D
Lue kommentti
Vierailija

Kysy Steffiltä!

Moikka! Suosittelen, että teet salilla keskivartaloa vahvistavia harjoituksia ja voimatreenejä jaloille, sekä räjähtäviä harjoituksia. Perinteiset liikkeet, kuten kyykyt ja maastavedot ovat hyviä. Yhden jalan harjoituksia ovat erityisesti hyviä juoksijoille. Testaa yhden jalan maastavetoja ja yhden jalan kyykkyjä. TRX-narut ja muut core-treenit ovat hyviä myös. Räjähtävyyttä voi ja kannattaa myös treenata salin puolella, kuten hyppykyykkyjä boksihyppyjä. Rinnalleveto on myös erinomainen...
Lue kommentti