Bootcamp 2015 lähenee loppuaan ja on hyvä miettiä, miten aikoo jatkaa liikkumista. Kokosimme yhteen helppoja tapoja lisätä liikuntaa arkeesi. 

Tanssi niin kuin kukaan ei näkisi

Laita Spotifyin lempisoittolistasi soimaan ja tanssi sydämesi kyllyydestä niin kuin kukaan ei näkisi. Hauskaa & tehokasta!

Siivoa

Käytä siivoushetki hyväksesi ja liiku samalla. Voit vaikka kyykätä aina kun pyyhit pölyjä alahyllyiltä ja vastavuoroisesti venyttää itsesi äärimmilleen kurkotellessasi yläkaappeihin. Myös imurointi ja mattojen tamppaaminen on hyvää liikuntaa.

Käytä portaita

Valitse mahdollisimman usein portaat hissin sijaan, niin saat jaloillesi kunnon treeniä. Lisähaastetta saat, kun harpot kaksi askelta kerrallaan tai juokset portaat ylös asti. 

Tee ystävästäsi personal trainerisi

Pyydä ystäväsi mukaan lenkille, niin voitte vaihtaa kuulumiset liikkumisen lomassa. Ystävän seura myös motivoi sinua parempiin suorituksiin ja yhdistää teitä. Jos sinulla on koira, voit myös treenata sen kanssa vaihtamalla leppoisat iltakävelyt nopeatempoiseen lenkkiin.

Alkuperäinen juttu: huffingtonpost.com
Kuva: MVphotos

Katso myös:

Viimeinen Bootcamp-viikko: kehonkoostumus

5 keinoa kasvattaa treenimotivaatiota

7 keinoa selättää yleisimmät treenivaivat