Bik Bokin kevään 2016 bikinikampanjaa tähdittävät A Bikini a Day -bloggaajat Natasha Oakley ja Devin Brugman.

A Bikini A Day on blogi, jonne bikinivalmistajat ympäri maailmaa haluavat tuotteensa näkyville juuri nyt. Idea on yksinkertainen: sen perustajat Natasha, 24, ja Devin, 24, postaavat itsestään joka päivä kuvan erilaisissa bikineissä. Kaikki sai alkunsa Instagramissa vuonna 2012.

- Minä ja kämppikseni Devin rakastamme bikineitä niin kuin muut rakastavat laukkuja tai kenkiä. Istuskelimme eräänä iltana olohuoneemme sohvalla Losissa ja mietimme, että meidän pitää oikeasti hyödyntää intohimomme jotenkin. Perustimme bikinikuvillemme oman Instagram-tilin ja päätimme aloittaa blogin, Natasha kertoo.

Valokuvaamista rakastava Natasha oli aiemmin kuvannut mainoskampanjoita rantavaatemerkeille kotikaupungissaan Sydneyssä, Los Angelesissa ja Havaijilla Devinin toimiessa kuvausassistenttina. Kaksikon bikinikuvista tuli Instassa suosittuja jo silloin. Natashan asiakkaat alkoivat lähetellä heille mallikappaleita tuotteistaan ja toivoivat näkevänsä niitä tyttöjen päällä. Nykyään kaksikon some-kanavilla on yhteensä yli 3.2 miljoonaa seuraajaa. 

A Bikini A Day laajentui nopeasti vapaata ja huoletonta elämäntapaa kuvastavaksi lifestyle-yhteisöksi, mutta todellisuudessa tytöt ovat nykyään kiireisiä uranaisia.

- Moni ei tiedä, kuinka paljon töitä teemme näyttääksemme elämämme ylellisen puolen. Käytän sosiaalisen median päivittämiseen monta tuntia päivässä. Matkustamme jatkuvasti ja kuvaamme 500 bikinit vuodessa. Hoidamme kaikki käytännön järjestelyt itse. Lisäksi treenaamme reissaamisesta huolimatta vähintään neljä kertaa viikossa, Natasha sanoo.

Mutta kun toimistona on maailman kauneimmat rannat, univormuina bikinit ja kollegana bestis, töissä on hauskaa joka päivä.

- Olen viimeksi kuluneiden yhdeksän kuukauden aikana viettänyt Losissa vain kolme viikkoa. Oma sänky tuntuu kivalta, mutta tunnen oloni kotoisaksi myös trooppisilla rannoilla, Natasha nauraa.

Bik Bok -kampanja kuvattiin joulukuussa Havaijin Mauilla. 

- Kun aloitimme bikinikampanjamme suunnittelun, selvisi meille hyvin nopeasti, että A Bikini A Day:n tytöt sopivat tähän yhtälöön täydellisesti. He ovat kaksi erittäin inspiroivaa nuorta naista, jotka ovat luoneet oman tiensä ja he elävät monin tavoin unelmaansa. Heillä on leikkisä lähestymistapa kaikkeen tekemiseensä ja tämän ansiosta he ovat onnistuneet tekemään vapaamielisestä elämäntavasta entistä ajankohtaisempaa – A Bikini A Day:n ikuinen etsintä sitä täydellistä bikiniä kohtaan tuntuu virkistävältä. Tietenkin myös se, että he edustavat terveellistä kauneusihannetta sekä elämäntapaa on meille hyvin tärkeää, Bik Bokin markkinointijohtaja René Högstedt kertoo.

Mallisto tulee myyntiin kaikkiin Bik Bok -myymälöihin viikolla 11. 

Katso myös:

Mikä on täydellisen selfien salaisuus, Natasha Oakley?

Eka kerta salilla? Tee näin!

Fitnessbloggaaja paljastaa muutoskuviensa salaisuuden – kuvien ottamisen välissä vain 30 sekuntia

 

 

 

Kaia Gerber
Kaia Gerber

Karl Lagerfeld  esitteli päivitetyn versionsa merimiestyylistä.

Chanel esitteli tällä viikolla pre fall 2018 -mallistonsa pääsuunnittelijansa Karl Lagerfeldin kotikaupungissa Hampurissa. 

Kerran vuodessa järjestettävä, muotitalon käsityöosaamista esittelevä Métiers d'Art -näytös oli saanut inspiraationsa satamakaupungin merimiehistä ja 1960-luvun fiiliksestä.

Tweed-jakkujen ja housupukujen lisäksi näytöksessä nähtiin joukko muhkeita palmikkoneuleita. Monet malleista oli puettu päästä varpaisiin tummansiniseen. Neuleet yhdistettiin muun muassa minihameisiin ja säärystimiin.

Edellisissä Chanel-näytöksissä loistanut Lily-Rose Depp istui tällä kertaa yleisön joukossa, joten huomion keskipisteenä oli mallitulokas Kaia Gerber. Lisäksi lavalla tepastelivat muun muassa Anna Ewers, Soo Joo Park sekä Lagerfeldin 9-vuotias kummipoika Hudson Kroenig.

Katso alta kuvat näytöksen kohokohdista!

Kuvat: MVPhotos

Katso myös:

Tämä kuosi on taas ajankohtainen – toimii täydellisesti myös asusteissa

Vloggaaja ja laulaja Saara: ”Jos ajelet hiuksesi ja lopputulos näyttää kamalalta, mitä sitten?"

Testasimme peitevoiteet – voittajatuote kätkee kavoilta punaisuuden, näpyt ja tummat silmänaluset

 

 

 

Täpläkuume leviää! Ensin leoprinttiin pukeutuivat villejä kuoseja rakastavat voimanaiset, nyt sitä himoitsevat myös minimalistit.

"Jos olet suloinen ja uskot kohtuuteen, älä käytä sitä”, julisti muotisuunnittelija Christian Dior leopardiprintistä.

Juuri Dior nosti leoprintin muotiväen huulille ja uomille vuonna 1947. Hän oli suunnitellut kevään kokoelmaansa kaksi mekkoa: yhden iltapuvuksi ja toisen päiväkäyttöön. Molemmissa muotiväen silmä keskittyi villiin printtiin, joka ei ollut aiemmin kuulunut huippumuodin palettiin.

Mutta kun oikein kaivaa leoprintin historiaa, törmää naiseen, joka pukeutui leoprinttiin ennen kuin siitä tuli muotiuskottava. Amerikansuomalainen mykkäelokuvien tähti Marian Nixon omi leoprintin tavaramerkikseen jo 1920-luvulla. Hän omisti oikean leopardin ja halusi mätsätä asunsa lemmikkinsä kuosiin. Tuolloin ja vielä 1940-luvulle muhkeat leoparditakit tehtiin leopardien turkeista.

Viimeistään 1960-luvulla eläinsuojelijat puuttuivat leopardien lahtaamiseen. Silloin ensi-iltaan tuli leffa Miehuuskoe. Siinä näyttelijä Anne Bancroft sekoitti suhdesoppaa päällään väljä leoparditakki. Takki sopi täydellisesti yhteen roolihahmon syöjättären maineen kanssa ja oli omiaan synnyttämään laajaa leoparditurkisten vastaista liikehdintää.

1970- ja 80-luvulla leoprintistä tuli asennemuijien valinta, kun siihen pukeutuivat laulajat Debbie Harrystä Grace Jonesiin. Kuitenkin jo 90-luvulle tultaessa leopardin osakkeet olivat laskussa. Siihen kyllä pukeuduttiin, mutta se oli saanut mauttoman leiman. Leopardiprinttiä kantoivat Spice Girlsien Melanie Brown, Pulmusten railakkaasti pukeutuva äiti Peggy ja Nanny-sarjan päähahmo Fran Fine.

Viime vuosina ja erityisesti tänä talvena printti on päätynyt tyylimuusien vaatekaappeihin ja muotisuunnittelijoiden catwalkeille. Esimerkiksi Stella McCartney otti leokuosin tulevan kevään kuosivalikoimaansa. Hän ei kuitenkaan käyttänyt sitä perinteisessä ruskeassa sävyssä, vaan loi herkän, vaaleanpunaisen printtimekon.

Kuka pelkää leopardia? Ei kohta kukaan.

Leopardihousut, 29,99 e, Vila.


Vetoketjullinen hame, 57 e, Topshop.


Aurinkolasit, 414 e, Jimmy Choo.


Lyhyt tekoturkistakki, 80 e, Bik Bok.


Loafer-kengät 430 e, Minna Parikka.

 


Malli Emily Ratajkowski hallitsee pelkistetyn yhtälön: musta poolo + leokuosi.


1960-luvun tunnetuin puuma rouva Robinson pukeutui leoprinttiin Miehuuskoe-leffassa.


Scary Spice Mel B esiintyi villissä leopardihaalarissa 90-luvulla.


Kokenut kuosien käyttäjä, Voguen päätoimittaja Anna Wintour yhdistää leopardin rinnalle pari muutakin printtiä.

Kuvat: Kuvat MVPhotos, Imaxtree ja valmistajat

Katso myös:

Testasimme peitevoiteet – voittajatuote kätkee kavoilta punaisuuden, näpyt ja tummat silmänaluset

Tämä hiusharja on Kate Middletonin kampaajan salainen ase – maksaa vain 12 euroa

Vloggaaja ja laulaja Saara: ”Jos ajelet hiuksesi ja lopputulos näyttää kamalalta, mitä sitten?"