Cara Delevingne, 24, on valittu tähdittämään Puman tuoretta DO YOU -kampanjaa. Tykkäämme erityisesti kampanjan teemoista, eli itsensä hyväksymisestä ja päättäväisyydestä. 

- Kampanjassa on kysymys itsensä hyväksymisestä. DO YOU on myös omien totuuksiensa löytämistä ja niissä pysymistä. Se merkitsee jokaiselle eri asiaa, ja juuri se tekee kampanjasta ainutlaatuisen, Cara hehkuttaa. 

Cara esiintyy DO YOU:n johtohahmona, mutta kasvoina tullaan näkemään muitakin vahvoja naisia: mukana on muun muassa  New York City Balletin tanssijat Mimi Staker ja Olivia Boisson sekä kuubalaiset lentopalloilijat Leila Consuelo Ortega Martinez ja Lianma Flores Stable. Niin, ja kampanjan luova johtaja itse Rihanna.

DO YOU -tuotevalikoima tulee PUMAn liikkeisiin ja verkkokauppaan sekä jälleenmyyjille joulukuun aikana.

Jo päättyneillä New Yorkin muotiviikoilla nähtiin upeita tyylejä myös näytöslavojen ulkopuolella. Tässä inspiraatiota syskyyn!

Kuvat: Imaxtree

Piristystä harmaaseen päivään, ole hyvä.

Kukkatrendissä ei ole mitään uutta, mutta luova johtaja Jeremy Scott, 42, vei jutun (tietenkin) täysin uudelle tasolle Milanon muotiviikoilla  Moschinon kevätmalliston esitelleessä näytöksessä.

Gigi Hadid ja Kaia Gerber nähtiin catwalkilla kirjaimellisesti kukkakimpuiksi pukeutuneina. Vastapainona kukille näytöksessä vilisi myös paljon nahkaa, niittejä, verkkosukkiksia ja muita punk-vaikutteita. Oma suosikkimme mallistosta oli kuitenkin herkullinen My Little Pony -mekko, joka on ihan pakko saada.

Scott onkin aina vetänyt mieluummin överit kuin vajarit. Viime vuoden kevätnäytöksessä suunnittelija lähetti mallit lavalle paperinukkeja muistuttavissa lookeissaan, syysnäytöksessä asut oli tehty oikeista roskista.

Katso näytöskuvat alta!

Malliston esittelyn yhteydessä lanseerattiin myös My Little Pony -kapselimallisto.

Mekko, 468 e


Uikkari, 198 e


iPhone 6 -kuoret, 45 e


Neule, 447 e

Katso kaikki tuotteet täältä.

Kuvat: Imaxtree, valmstajat

Katso myös:

Nahkaa, huppareita ja revittyjä farkkuja – Gigi Hadidin ja Tommy Hilfigerin yhteistyömallisto esiteltiin Lontoossa

Topshop esitteli Unique-mallistonsa Lontoossa – tuotteiden hinnat huomattavasti aiempaa edullisempia

Gucci, Fendi, Dior, Louis Vuitton ja moni muu kertovat kieltävänsä liian laihat mallit näytöksissään ja mainoksissaan

Kuvat: Imaxtree