Onnea kaikille osanottajille! Paljasta newsroomissa, toteutuivatko tavoitteesi.

Nyt se on ohi! Kahdeksan viikkoa olemme treenanneet ahkerasti kohti tavoitteitamme. Bootcamp pääsi tavoitteeseensa eli innosti monia treenaamaan ja parantamaan elintapojaan. Tässä parhaita paloja viimeisten kahdeksan viikon ajalta:

 

Henriikka treenasi kovaa salilla ja noudatti Fitfarmin Bikini Challenge -ohjelmaa noudattaen. Lisäksi Henriikka harjoitteli upward cock -asanaa. Miten se tällä hetkellä onnistuu?




Riikka ja Jenna kävivät koripallon ohella ahkerasti juoksemassa. Kesän puolimaraton tuskin enää tuntuu niin haastavalta tavoitteelta?




Jenna monipuolisti urheiluaan ja löysi uuden lempilajin, sulkapallon. Toinen tavoite oli juoda vettä vähintään 2 litraa päivässä,  ja mikäs siihen auttaisi paremmin kuin söpö juomapullo!

 

Marika ehti ensimmäisenä raportoda edistystään. Ja edistystähän oli tapahtunut! Haluttua massaa oli kertynyt lisää. Onko kehitystä tapahtunut vielä lisää?



Julia löysi kotitreenin ihanuuden ja treenailikin ahkerasti kahvakuulien avulla.


Viivi on treenannut punnerruksia, maustettuna monipuolisesti ryhmäliikunnalla. Kuinka on Viivi, meneekö jo miestenpunnerruksia?


Ja miten toimituksen Bootcamp on sujunut?

Anu, toimituspäällikkö

 Tavoite: 3 leuanvetoa

Mitä enemmän viikkoja kului, sen vähemmän harjoittelin leuanvetoja. Olen menossa kesäkuussa puolimaratonille, ja treenit ovat painottuneet lenkkeihin ja spinningiin. Mutta kuinka ollakaan, pääsiäisenä päädyin kyläilypaikassa seisomaan ovenkarmien väliin, ja siinä oli leuanvetotanko. Koska kukaan ei ollut näkemässä, päätin kokeilla. Ja mitä ihmettä: tajusin, että sain kiskottua itseni ylös kerran ja vielä toisenkin. Luonnollisesti aloin huutaa kuin hyeena. Kolmas leuka meni seuraavana päivänä. Juhannuksena aion vetää tuplamäärän. Siis niitä leukoja.

 

 

 

 

 


Taina, Art Director

Tavoite: lankku 4 min.

Harjoittelun katkaisi kolmannella viikolla sitkeä flunssa. Treenaamisen aloittaminen takkuili pitkän tauon jälkeen. Tunsin olevani rapakunnossa, enkä päässyt vatsapidoissa kahta minuuttia pidemmälle. Lopullinen saavutus viimeisellä viikolla oli vain 2,5 min.  

 

 

 

 Stina, toimitussihteeri

Tavoite: puolimaraton helposti aikaan 1h 46 min

Kaikki meni pieleen! Koko bootcampin ajan olen ollut juoksukiellossa penikoiden rasitusvamman takia. Pystyn ehkä juoksemaan puolimaratonin hitaasti ja kivuliaasti. Tuskaa ei lievitä se, että kuukauden kuluttua joudun juoksemaan täyspitkän maratonin Tukholmassa. Niin ikään hitaasti ja kivuliaasti. Jippii. Onneksi muilla meni paremmin!

 

 



Tonja, graafikko

Tavoite: näkyvät vatsalihakset

Olin tosi motivoitunut bootcampin alussa, mutta kahdeksan viikon aikana sairastuin pari kertaa ja se lannisti treeni-intoani. Bootcampin aikana etsin netistä ja sain kavereilta vinkkejä erilaisiin vatsalihasliikkeisiin ja opin uusia liikkeitä. Tavoitteenani oli alkaa nauttia vatsalihasliikkeiden tekemisestä ja ottaaa niitä enemmän mukaan treeneihini. Se tavoite kyllä toteutui. Kokeilin myös terveellisemmän ruokavalion noudattamista ja vähensin karkin syömistä joksikin aikaa. Muotitoimittajaltamme Emmalta sain Jaimes Duiganin Kiinteä vatsa kahdessa viikossa -kirjasta, jossa oli muun muassa 14 päivän terveellisemmän ruokavalion kuuri. Olen tyytyväinen siihen, että nykyään teen melkein jokaisella treenikerralla vatsalihaksia eikä se tunnu enää niin hankalalta. Tavoite toteutui!

 

Emma, muoti- ja kauneustoimittaja

Tavoite: Käsilläseisonta

Pystyn seisomaan käsillä seinää vasten, mutta pelkkien käsien varassa seisomiseen voimat eivät vielä riitä. Vaikeinta on nousta käsien varaan. Bootcamista oli kuitenkin hyötyä ja urheilin viime viikkojen aikana enemmän kuin pitkään aikaan. Olen myös punnertanut ja miesten punnerrukset eivät tunnu enää niin hirveiltä. Kädet, olkapäät ja keskivartalo ovat voimistuneet. Aion jatkaa harjoittelua, koska käsilläseisonnan harjoittelu oli hauskaa puuhaa.

 


Susanna, Community Manager

Tavoite: spagaatti


Valitettavasti spagaatti ei vielä mene. Olen muuten tyytyväinen Bootcampiini, sillä olen saanut muodostettua venyttelystä jokailtaisen rutiinin itselleni. Kävin myös heti haasteen aloitettuani ostamassa itselleni foam rollerin, joka on ollut ahkerassa käytössä! Ehkä venyn spagaattiinkin muutaman viikon kuluttua.

 

 

Kuinka teidän tavoitteenne toteutuivat?