Haastamme sinut tekemään hyvää vartalollesi. Luvassa on kasapäin treeni- ja hyvinvointivinkkejä sekä mahtavia viikkopalkintoja!

Sinä tiedät, mitä kehosi tarvitsee, joten aseta itsellesi mieleinen haaste: lupaatko harrastaa liikuntaa kolmesti viikossa tai kenties hankkia yhtä lihaksikkaat käsivarret kuin Jessica Bielillä? Vai kaipaatko lisää liikkuvuutta, ja lupaat venytellä joka ilta tv:n ääressä? Päätä itse, mihin haasteeseen haluat tarttua! Tärkeintä on, että sitoudut pitämään itsestäsi parem­paa huolta helmikuun ajan.

Kokoa kaveriporukka tai osallistu yksin. Ilmoittaudu mukaan lähettämällä treenikuva kuvagalleriaan ja kertomalla oman haasteesi. Parhaiten tsempanneesta treenaajasta tai ryhmästä tehdään juttu huhtikuun Cosmoon. Kannattaa siis kertoa treenikuulumisia ja raportoida tavoitteen edistymistä oman kisakuvan kommenttiosiossa!

Lisäksi järjestämme koko helmikuun kestävän Boot Camp -kampanjan ajan viikkokilpailuja, joissa voi voittaa ihania treeniaiheisia palkintoja. Seuraa Facebookiamme ja Boot Camp -sivuja.

Myös Cosmon toimitus sekä bloggaajat Madde ja Linda ovat mukana Boot Campilla!

Lue Lindan ja Madden haasteista heidän blogeissaan!

 

Päätoimittaja Miina: Peppu pyöreäksi seinää vasten istumalla

 

 "Lupaan treenata peppua 50 kyykkyä päivässä!"

 

Toimituspäällikkö Anu: Näkyvät lihakset reisiin

 

"Olen ikuinen rimppakinttu, vaikka haluaisin olla nainen, jonka reisistä näkee, että rauta nousee. Haluan siis lisää voimaa ja näkyvää lihasta. Helmikuusta alkaa tuhkimotarina nimeltään kuinka bambi sai jalkapalloilijan reidet."

 

 

Toimitussihteeri Jaana: Kämmenet lattiaan


"Olen maailman jäykin ihminen. Olen harrastanut ratsastusta kuusivuotiaasta lähtien, eikä ridaustuntien jälkeen koskaan venytelty. Ehkä olen siksi ollut aina todella laiska venyttelijä. Lupaan itselleni joka kerta treenin jälkeen, että venyttelen kotona, mutten koskaan jaksa. Nyt aion muuttaa tapani ja venytellä joka ilta vaikka edes telkkarin iltauutisten ajan. Tavoitteenani on, että saan laskettua kämmenet lattiaan seisten."

Kauneus- ja muotitoimittaja Emmi-Liia: Vatsa litteäksi hengittämällä

 

"Vatsarutistukset ovat aina tuntuneet vain suurentavan vatsaani. Pullistelevien lihasten sijaan olen aina haaveillut litteästä vatsasta. Aloitin kaksi viikkoa sitten pilateksen. Siellä teemme uskomattoman tehokkaita hengitysharjoituksia. Nyt joku saattaa ajatella, että siellä ne vain hengittelee. Mutta sekä vatsa- että selkälihakseni ovat treenin jälkeen todella kipeät. Opettajamme haastoi meidät tekemään hengitysharjoituksia viisi minuuttia päivittäin. Boot Camp -haasteeni onkin kokeilla, voiko hengitysharjoituksilla saada litteän vatsan. Kaupan päälle ottaisin mielelläni hyvän ryhdin."

Tekninen taittaja Tonja: treeniä käsivarsille

 

"Päätin alkaa treenata käsivarsia, kun tajusin, että lähes kaikki harrastamani lajit kuormittavat pääasiassa vain jalkalihaksiani. Tavoitteenani on antaa alleille kyytiä panostamalla salitreenissä yläkropan ja käsien lihaksiin. Toivottavasti voin raportoida kuukauden päästä, että minulla on yhtä treenatut käsivarret kuin Jessica Bielillä!"

 

Art Director Taina: 100 punnerrusta -ohjelma

 

"Tartuin 100 punnerrusta -haasteeseen, koska tajusin, etten jaksa raahata kauppakasseja kotiin, jos tavaraa on kahta maitolitraa enemmän. Ohjelma löytyy netistä sivulta www.100punnerrusta.com ja on erittäin helppo toteuttaa aamuisin tai iltaisin. Joudun aloittamaan pohjalta, eli yhdestä punnerruksesta. Mutta fiilisten sotilas Jane mielikuvalla ja uskon innostuvani tästä. Tavoitteena on saada voimaa yläkroppaan ja todeta miehelle ruokaostoksilla, että hei, mä voin kantaa nää kaksi kauppakassia himaan asti. Toisin sanoen hän joutuu keksimään uuden tavan olla herrasmies, esimerkiksi avata ovia."