MIKS mies ei suostu antamaan suuseksiä

Vierailija

Mä en ymmärrä yhtään, että miks mun mies ei tykkää antaa mulle suuseksiä. Seksi on todella turhauttavaa, kun ei suostu edes kokeilemaan mitään sellasta. Exältä sitä sain, tuntu taivaalliselle ja haluisin nykysenki sen verta haluuvan tydyttää että antais välillä mullekkin suuseksiä.
Koskaan ei oo kokeillu, eikä haluu kokeilla. En tiiä mitä tässä tekis.

Kommentit (6)

Vierailija

Ei anna munkaan mies suuseksiä vaikka vuoden ollaan jo oltu yhdessä. Se nyt vaa sanoo ettei tykkää siit eikä sitä kiinnosta (kerran siis ite kokeillu jonkun toisen muijan kaa), ilman mitään perusteluita. En siis tiiä itsekkään mitä pitäis tehdä kun mies ei suostu edes keskustelemaan asiasta.

Yritä jutella sen kaa asiasta, kai ns. normiseksi luonnistuu kuitenkin ihan hyvi ?

Vierailija

Syitä voi olla monia. Mies voin olla epävarma siitä, miten se kuuluu tehdä. Tai sitten hän ei vaan pidä siitä ajatuksesta, että nuolis karvaista, epämiellyttävälle tuoksuvaa ja maistuvaa outoa elintä. Eihän kaikki naisetkaan tykkää ottaa mieheltä suihin. Joistakin suuseksin anto on vaan ällöttävää, eikä sille voi mitään. Jokainen asettaa rajat sille mitä suostuu tekemään ja mitä ei. Asenteita voi yrittää muuttaa, mutta ketään ei saa pakottaa. Varsinkaan sillä perusteella mitä ex teki tai jätti tekemättä. Jokainen suhde on yksilöllinen, eikä seksin tarvitse olla jokaisen miehen kanssa samanlaista. Tuntuuhan pillun oikeaoppinen hierominenkin taivaalliselle. Jos mies ei osaa, niin opeta.

Vierailija

moikka kaikki asiasta kärsineet naiset! :) tässä pari vinkkiä mitkä saattais auttaa. ensinäkin miettikää onko teillä alapäissänne armoton pehko??? jos on niin ajatelkaa olisko teistä kiva ettiä sieltä viidakosta mitään, ja onko kiva saada suu täytee karvoja?" :D ajelkaa pieni ohut ja siro "irokeesi" pitäs toimii.. :) ja toinen asia, PESKÄÄ ENNEN suuseksiä!! noi paikat hikoo nopsaa.. :D tehkää se miehellenne mahdollisimman helpoks ja kokeilaa jotain kivaa, esim kermavaahkoo.. :) hih.. Onnea!

Vierailija

ei munkaan mies. yli vuos ollaan oltu. joskus se sitä teki mutta ei enää.. sanoo syyks sen että sitä turhauttaa tehä sitä koska se ei saa mulle orgasmia aikaan

Vierailija
Yuna

moikka kaikki asiasta kärsineet naiset! :) tässä pari vinkkiä mitkä saattais auttaa. ensinäkin miettikää onko teillä alapäissänne armoton pehko??? jos on niin ajatelkaa olisko teistä kiva ettiä sieltä viidakosta mitään, ja onko kiva saada suu täytee karvoja?" :D ajelkaa pieni ohut ja siro "irokeesi" pitäs toimii.. :) ja toinen asia, PESKÄÄ ENNEN suuseksiä!! noi paikat hikoo nopsaa.. :D tehkää se miehellenne mahdollisimman helpoks ja kokeilaa jotain kivaa, esim kermavaahkoo.. :) hih.. Onnea!

Ajan AINA KAIKKI karvat pois ennenku edes seksii harrastetaa ja käyn suihkussa melkeen joka päivä? :D Eikä tulis pieneen mieleenkää ees haluta ottaa suuseksiä ilman suihkussa käyntiä ekaks, sehän ois tosi ällöttävää. Oon ehdottanu kermavaahdolla leikkimistä, mutta ilman tuloksia. Se on kai pakko vaan hyväksyä ettei mu jätkä tuu ikinä antaa suuseksiä mulle..

Vierailija

Meillä on toisten päin.. Mies haluis antaa mulle suuseksiä, mutta itteeni ajatus ällöttää. Ja toisaalta mut saa tyytyväiseks muillaki keinoilla. Saan orgasmin yhdynnän aikana, joten nään pillun nuolemiset turhana. : DD

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat