Tamperelaisia?

Vierailija

Eli vähän samaan tyyliin kuin tuonne pk-seudulle oltiin mukavaa tyttöporukkaa kasaamassa, haluaisin tietää onko täällä ketään tamperelaisia, joita kiinnostaisi lähteä porukalla joskus leffaan, bilettämään, tai muuten vaan kahvilaan tai jonnekkin höpöttelemään.

Sivut

Kommentit (535)

Vierailija

Hei täältä löytyy :D Elikkäs 18 vuotta on kertynyt ja muutin treelle pari kuukautta sitten poikaystävän kanssa. En tunne täältä oikeen ketään, joten todellakin olen mukana :)

Vierailija

mulkin olis tarkotus muuttaa tuossa tammikuussa tampereelle, enkä myöskään ketään tunne sieltä! ikää 19 :) ehkä otan asian puheeksi siis sitten uudestaan!

Vierailija

Sain sun viestin CharlotteSometimes, mut siis mistä löytyy se, et voisin lähettää yksityisen viestin sun sähköpostiin? :D En löydä millään...

DolceG
Seuraa 
Liittynyt6.11.2009

Hei,tuntui kuin joku olisi lukenut ajatukseni kun löysin tämän keskustelun! Olen 23- vuotias iloinen tyttö ja muuttanut muutama kuukausi sitten Treelle. Sosiaalinen verkostoni täällä on vielä kovin pieni ja kaipaisin juuri samanhenkistä seuraa :)

Vierailija

Minäminä! :D Elikkä oon 20-vuotias ja Tampereella tosiaan olen asustellu parisen vuotta, ja uudet tuttavuudethan ei ikinä ole pahitteeks. :)

Vierailija

Hei, nyt olis suunnitteilla kokoontua jonnekin kahvittelun merkeissä torstaina, ainakin minä ja may- ollaan paikalla. Elikkäs kaikki on tervetulleita mukaan, ilmoitelkaa tänne mikä ajankohta ja paikka teille parhaiten sopisi :)

Vierailija

ohho, en ollut tajunnutkaan, että täällä on toinenkin sivu keskusteluita meneillään :o höpsö minä. ai, että ens torstaina? hmm, joo, ainakin ehtis käväsemään siellä, tosin portugalin tunnit alkas vartin yli viis, mutta katellaan miten tilanne etenee. (: Tässä mietin, että mites sitten löydetään se oikee porukka sieltä Coffee Housesta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat