hyviä netti kauppoja?

Vierailija

eli kokoaisin itselleni ylös, että mitä hyviä nettikauppoja on ?

kiitos! =)

Sivut

Kommentit (97)

Vierailija

Mitä haluaisit niistä nettikaupoista löytää? :) Vaatteita, koruja, käytettyä tavaraa vai mitäs :)

Itse tilaan säännöllisesti seuraavista kaupoista:

www.hairstore.fi (hiusjutut)
www.hm.com (vaatetus, asusteet)
www.okomoko.fi (himoaskartelija kun olen..)
www.heinikka.fi (skräppäys, askartelu)
www.puoti.fi (paidat, vyöt, hatut..)
www.katukauppa.com (vaatteet)
www.ginatricot.com (vaatteet, asusteet jne)

Satunnaisesti myös muualta tulee tilailtua :)

Vierailija

asos.com
+hienoja vaatteita/asusteita/kosmetiikkaa
+edulliset postikulut..reilu 5e (kunhan tilaa kerralla vähän tavaraa)

trendiks.fi
+aivan mahtavia vaatteita/kenkiä/koruja

huuto.net
+edullisen hintaan todellisia löytöjä

Vierailija

Heipä hei!

Itse tilaan kosmetiikan ja hiustuotteet netistä, Englannista, halpaa. Kaikista alla mainituista olen tilannut useamman kerran ja voin lämpimästi suositella, kaikissa myös toimiva asiakaspalvelu:

www.beautybay.com (nopea, luotettava, halpaa Tigiä!)
www.feelunique.com (selkeästi näistä halvin, mutta huomatkaa sijainti ja kuinka paljon voi tilata kerrallaan ettei tarvi maksella veroja Suomessa! Ei käy Visa Electron Suomesta tilattaessa)
www.hqhair.com (nopea, luotettava)
www.lookfantastic.com (nopea, luotettava)

Laadukkaammat kissanruoat tilaan:

www.zooplus.com (nopea!)

Ja toms-tossuja:

www.brandos.fi

Vierailija

^ feelunique.comissa voi kyllä maksaa Electronilla, tai ainakin minä pystyin. :) Tilaus tuli noin viikossa. Kannattaa muistaa tilata alle 45 eurolla ettei joudu maksamaan ALVia (kuuluu EU:n tullialueeseen muttei ALV-alueeseen). Eikä sinänsä edes haittaa kun postikulut on ilmaiset niin tilaa vaikka viikon välein.

Lookfantasticia suosittelen myös, palvelu nopeaa ja luotettavaa. Tosin kannattaa huomioida että aerosoleissa menee kauemmin joten kannattaa tilata ne erikseen. "Normituotteet" ovat itselleni tulleet yleensä 7-10 päivässä ja aerosoleissa mennyt n. kuukausi.

Vierailija

Hmm, kummallista. Sivusto kyllä mainostaa että Electronilla voi maksaa mutta kun on siinä maksuvaiheessa niin ei anna minulle koskaan tätä vaihtoehtoa enää. :( no, samapa tuo, kun on Visakin käytössä. Olen jotenkin vain ajatellut, että on jotenkin maakohtaista tuo.

Ja joo, totta tuo, että aerosolit eivät tule lentoteitse, eli kuukauden päivät saa odotella. Normituotteet tulevat mulle yleensä 2-4 päivässä. Feeluniquesta ei voi edes tilata aerosolituotteita Suomeen.

Vierailija

No, nyt tulee kyllä pistettyä taas beautybayn asiakaspalvelu testiin...tilasin 2 x Tigin Rockaholic kuivashampoota joista molemmat putilot ovat virheellisiä, kerran suihkaisee niin pullo tyhjenee sen jälkeen itsestään. Saa nähdä, mitä vastaavat. Tämä taisi olla sitä virheellistä ensimmäistä erää, joka vedettiin ainakin täällä Suomessa pois myynnistä, pullossa vikaa. Tosin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, että 90% noista kaikista maailman kuivashampoista on jotenkin viallisia, eli kerran käytön jälkeen tyhjää. Eli eipä ilmeisesti kannata näitä ostella nettikaupoista.

Vierailija

Minäkin vähän hämmästyin sitä kun maksuvaiheessa Electron ei ollutkaan vaihtoehdoissa mutta valitsin vaihtoehdoista Visan ja hyvin se Electronin kuitenkin hyväksyi. :)

Vierailija

Ja Asoksen asiakaspalvelulle täytyy antaa huima plussa, vastaavat todella nopeasti! Ekalla kerralla viestiä lähettäessäni vastasivat n. tunnissa ja seuraavalla kerralla muutaman tunnin sisällä.

Vierailija

Itse löysin eilen hyviä sivuja:

micmac.fi = sieltä löytyy ihania vaatteita, koruja, kenkiä ja asusteita :D
cybershop.fi = sieltä löytyy kaikkea mahollista: piilareita, laukkuja, vaatteita, asusteita, kenkiä yms. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat