Tervetuloa keskustelemaan

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Vierailija
12.6.2008

Tällaista en löytänyt täältä. Mulla on siis kokoajan pissahätä. Tätä on jatkunut viikon verran. Googletin ja löysin, että raskauteen,diabetekseen ja virtsaputkentulehdukseen liittyy jatkuva vessahätä, mutta noiden muita oireita mulla ei ole. Mitäköhän voisi olla?

Vierailija
13.3.

Kaikki jotka käyttävät kyseistä pillerimerkkiä, tulevat käyttämään tai miettivät aloittavansa tulkaa ihmeessä keskustelemaan tänne !

Vierailija
9.8.2010

Kun käyttää ehkäisyrengas nuvaring:a niin uskaltaako mies laueta sisään ihan huoletta? Entä silloin kun on kulunut kaksi viikkoa kuukautisten loppumisesta..eikö silloin ole helpoin aika tulla raskaaksi? Tietenkin nuvaring:ssa on 98% varmuus, mutta silti mietityttää.

Vierailija
18.8.2016

Onko kukaan kokeillut tuota Perle Bleue -tuotetta jonka pitäisi hävittää rypyt ym. ja tehdä 15 vuotta nuoremmaksi? Vaikuttaa epäilyttävältä ja kun hinta on 109 euroa ei uskalla kokeilla noin vain.

Vierailija
26.5.2013

Moniko täällä on mukana mielipidepaneeleissa? Ideanahan näissä on, että rekisteröidyt paneeliin, jonka jälkeen saat sitten kyselykutsut sähköpostiisi. Jokaisesta täytetystä kyselystä saat joko pisteitä tai euroja. Pisteet voi muuttaa lahjakorteiksi ja eurot saat Paypaliin.

Vierailija
10.3.

Ootteko käyttäneet tota timma sivua kampaja käynneille? Oisko teillä suositella jotain kampaamoita Helsingin seudulta? :)

Ainii mun alekoodi sinne on: ZCCPPE

Vierailija
6.3.

Mistä löytyy hyvät lehtitarjoukset? Onko vielä sellaisia missä saisi tilaajalahjankin mukaan?

Vierailija
28.7.2008

Tää on oikeesti aina niin vaikeeta mulle, et löytäisin sopivan laukun. Viimeisin ostamani laukku on kuukauden takaa, espritiltä. Mulla on varmaan kymmeniä laukkuja ja nyt mietin et millasen ostaisin seuraavaksi, niinku opiskeluun ja syksyksi.

Tästä vois tulla sellainen laukkupulina;)

21.11.2011

Heips! Ajattelin kysäistä että onko kellään kokemuksia Yaz merkkisestä e-pilleristä? Kävin hakemassa kyseiset e-pillerit ja nyt pitäisi odottaa että kuukautiset alkavat jotta voin aloittaa käytön.

Vierailija
11.3.2013

Voisitteko antaa jotain hyviä vinkkejä itsetyydytykseen?:) olen alaikäinen ja sinkku, ja haluaisin todella hyviä itsetyydytys neuvoja! 

Minulla ei siis ole mahdollisuutta tilata mitään seksileluja, joten toivoisin että voisitte antaa jotain "luonnollisia" vinkkejä? 

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 496705
  • Viestiketjuja yhteensä 21518
  • Käyttäjiä yhteensä: 6580
  • Uusin käyttäjä: Käyttäjä975