hiusten värjäämisestä... - Muoti ja kauneus

Ladybird

Itse olen yläasteen alusta värjännyt hiuksia joskin vähän epäsäännöllisin väliajoin. Aina olen laittanut blondia väriä päähän. Ruskeaa kokeilen kyllä vielä joskus, vielä en ole uskaltanut. Tykkään olla blondi, saa olla vapaasti tyhmäkin :lol: (mutta ei sillä että kaikki blondit tyhmiä olisivat)

Sivut

Kommentit (237)

satuuh

Luonnollisilla väreillä värjäilen ja useimmiten vaaleaksi. Ja mieluiten hopeaan taittuvalla vaaleella sillä kellertävästä sävystä en tykkää vaikka hiukset joskus sen väriset ovatkin.
En vois ees kuvitella itteeni (ainakaan viellä) tummahiuksisena..
Raitoja oon kokeillu ja sitä et hiusten alaosa (niska) on tumma..
Oon aika tylsä noitten hiusvärien suhteen, mutta tällä mennään viellä toistaseks :D

Nannerl

Värjään maantienvärisiä hiuksiani tummemmiksi aina kun rahatilanne sen sallii. Viimeviikolla kävin Tampereen dynamossa teettämässä monisävyvärjäyksen ja ihanan peikkotukan :) Hiukseni ovat lisäksi perinteiset suomalaiset "aina lättänässä", joten täytyy ottaa permis ainakin kerran vuodessa. Se antaa sitten tukea pitkäksi aikaa.

Norma Jean

Luonnolliset värit mullekin kiitos. Tosin joskus himottais länttää neonpinkki väri päähän, muttei taida olla munaa siihen :D. Aattelen aina, että mitäs ne töissäkin sanois ym., vaikkei pitäskään. Toisaalta kyllä se ruskee pukee mua parhaiten. Väri vaihtelee vaalean ruskeasta raidoitetusta ihan tummaan. Haluan ruskeansävyni ilman sitä ärsyttävää punasävyä joukossa, mitä kampaajat ei suostu ymmärtämään, vaan aina ne tunkee sitä "lämpöä" mukaan :?.

Klara

Blondi ollut ainakin pari vuotta. Oman värin olen nähnyt koko hiuksissa viimeksi 12-vuotiaana, silloin hiukset oli aika vaaleat. Nykyään tyvikasvusta päätellen oma väri on tummanvaalea tai maantie tai jotain siltä väliltä. Hiusväreissä olen kokeillut melkein kaikkea punaisesta tummanruskeaan.

Trinity

Laitoin että värjään luonnolllisella värillä. Väri vaihtuu jatkuvasti, tällä hetkellä hiukset on tummanruskeat. Shokkivärejä en ole käyttänyt, haluaisin kyllä kokeilla shokkipunaista. :)

Lucky Lady

Mäkin suosin luonnollisia värejä, vaikka melkein kaikkea on ollut punamustan ja blondin välillä. Ihan puhdasta mustaa mulla ei ole ikinä ollut eikä tule, se on niin elottoman näköinen minun päässäni, mutta se punamusta oli hieno. Myös kirkas punainen sopisi mulle hyvin kun on vihreät silmät, mutta punainen pigmentti ei vain pysy mun päässä, joten niistä olen luopunut. Nyt on jo monta vuotta ollut kullanvaaleat hiukset, ja kyllä tämä on mun omin väri. Sopii mulle hyvin, ja pitkät, vaaleat ja tosi hyväkuntoiset hiukset ovat hyvännäköiset ja näyttävät ilman ihmeempiä väkerryksiä.

Nyt on kyllä kovasti tehnyt mieli värjätä tummaksi taas, mutten kehtaa kun vaaleaan palaaminen on niin hankalaa. Ja tummana sitä haikailisi kuitenkin taas vaaleaa takaisin, joten tämä on ja pysyy. :)

Kukkis

luonnollisilla väreillä, mutta punaiseksi aina.. :) ja ollut kerran shokkivärilläkin punaiset, mutta se väri valui pesujen mukana parissa viikossa viemäriin...

Tigerheart

Värjään hiukseni aina jollakin luonnollisella värillä, en ole sen verran rohkea, että uskaltaisin värjätä jollain shokkivärillä. :lol: Ja lisäksi pidän kaikista luonnollisen näköisistä hiuksista. :) Eniten pidän vaaleista hiuksista, ja ne kuulemma sopivat minulle. :D Nyt minulla on punertavat hiukset, ja tyvikasvussa vaaleata. Minulla kun oli mustat hiukset aikaisemmin ja käytin värinpoistoa. Olisi pitänyt tehdä värinpoisto vielä toisen kerran, mutta en ole oikein uskaltanut, kun olen raskaana. :-k Ne kun on aika vahvoja aineita. Ehkä sitten kun lapsi on syntynyt.

Mariel

pelkään kovasti värjäyskierrettä, en siis värjää. pelkkä aurinko tekee hassuja blondeja raitoja. joskus olis kyllä jännä kokeilla kertakäyttövärejä :roll:

babygirl

Yleensä värjään jollakin luonnollisella värillä, kun ei minulle blondit tai vihreät hiukset oikein käy. :wink: Mutta aika usein tulee värjättyä mustaksi tai t.ruskeaksi. Itse asiassa tänään juuri värjäsin hiukset t.ruskeaksi. Aika hyvältä näyttää. :mrgreen:

niinuska

Vastasin että värjään luonnollisilla väreillä.. Mikä tarkoittaa että kaupan shokkiväreihin en ole ikinä koskenut, mutta kampaaja on kerran laittanut päähäni sellaisen kirkkaanpunaisen, mikä hyvin vahvasti muistutti shokkipunaista :D
Tällä hetkellä olen "värinpoistoblondi" :x ja kampaajalle menossa hankkimaan omaa väriä (vaalea) takaisin. Hiukset on ollu todella tummanruskeat (lähes mustat), ei sopinu ollenkaan tällaselle vaalealle maitotytölle, väri vei kaiken rusketuksen kasvoilta ja näytin lähinnä (äitini sanoin): ruumiilta. Punaiseen ihastuin joskus vuonna nakki ja viimeiset 3 vuotta värjäsinkin punaisella, kunnes kyllästyin tänä syksynä ainaiseen värjäämiseen (punainen haalistui niin nopeasti, eikä minkän sortin sävyteshampoot/ muut hoidot auttanu)
..Joskus tekisi mieleni kokeilla shokkipunaista, mutta tähän mennessä en ole uskaltanu kun kaverit on varotellu ettei tee hiuksille hyvää.. :?

Vanilja

Mä värjään yleensä luonnollisilla väreillä. 14 vuotiaasta lähtien on ollu lähes tauotta värjätyt hiukset. Välillä punasta, blondia tai ruskeeta. Vuosia sitten oli tummanviolettejä raitojakin :D Nyt mulla on ruskeet hiukset, mutta ehkä palaan piakkoin omaan väriini eli blondiin.

tanjazuzanne

Luonnollisilla väreillä ja yleensä tummanruskealla. Tänään tosin tein extempore ostoksen ja ostin värinpoistoaineen ja tuollasen vaalean ruskean. Saa nähdä, mitä tykkään. Räväkkää punaista voisi kokeilla seuraavana. :-k

amethystine

Päälle viisi vuotta oli vaikka minkälaisena punaisena, luonnollisena tosin vain, mutta kyllästyin ja siirryin vaaleaan. Ei tarvitse niin usein värjätä eikä mene silleen rumaksi kun punanen. Eniten punaisissa pidin sellaisesta violetinpunaisesta. Nyt vaaleana pyrin etsimään sellasen luonnollisen ja minulle sopivan, ei valkoista eikä keltaista. Oma väri on sellainen tyypillinen maantien harmaa, eli juurikasvu ei nyt ihan kamalalta näytä. Onneksi. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat