Yleinen keskustelu

Tervetuloa keskustelemaan. Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Ilman rekisteröitymistä voit keskustella Yleinen-aihealueella, muut alueet vaativat nimimerkin rekisteröimisen.

Viesti

Tämän mukaan olen Kukkulan keiju... :D

[quote author="Vierailija: leben" time="03.06.2007 klo 02:07"]

Tämän mukaan olen Kukkulan keiju... :D

[/quote]
0

Suohinen..eipä pitänyt paikkaansa

[quote author="Vierailija: Lime*" time="05.10.2006 klo 01:22"]

Suohinen..eipä pitänyt paikkaansa

[/quote]
0

Keikas.

Pitää osittain paikkaansa. :D Usein tulee mietittyä vasta perille saavuttua, jos sittenkään. Joo, ja huvittelusta tykkään. Niin ja tietenkin toivon että ystävät luottaa. :)

[quote author="Vierailija: Trinity" time="05.10.2006 klo 12:52"]

Keikas.

Pitää osittain paikkaansa. :D Usein tulee mietittyä vasta perille saavuttua, jos sittenkään. Joo, ja huvittelusta tykkään. Niin ja tietenkin toivon että ystävät luottaa. :)

[/quote]
0

Fir Darrig olen ilmeisesti,, vaikka huomiota oloa inhoankin..

[quote author="Vierailija: Banda" time="05.10.2006 klo 11:57"]

Fir Darrig olen ilmeisesti,, vaikka huomiota oloa inhoankin..

[/quote]
0

:shock: wooooooowwww piti paikkaansa :shock:

mun horroskooppi ei pidä paikkaansa ikinä mut toi oli just sitä mitä mä oon ihan prosentin tarkkuudell

[quote author="Vierailija: candy_girl" time="04.10.2006 klo 02:12"]

:shock: wooooooowwww piti paikkaansa :shock:

mun horroskooppi ei pidä paikkaansa ikinä mut toi oli just sitä mitä mä oon ihan prosentin tarkkuudell

[/quote]
0

Männinkäinen, kyllähän tuo tais osittain oikeeseen osua :D

[quote author="Vierailija: _aurinkoinen_" time="04.10.2006 klo 02:03"]

Männinkäinen, kyllähän tuo tais osittain oikeeseen osua :D

[/quote]
0

Meitsi on kukkaiskeiju. Pimeydestä kyllä tykkään enemmän ku valosta... :roll:

[quote author="Vierailija: millis" time="04.10.2006 klo 11:28"]

Meitsi on kukkaiskeiju. Pimeydestä kyllä tykkään enemmän ku valosta... :roll:

[/quote]
0

Mistä nuo horoskoopit on peräisin?

Mä olin muka Hittunen, mutta se ei kyllä ollu yhtään osuva. Olo tuntuisi kotoisampana Vedenkeijuna!

[quote author="Vierailija: Embo" time="03.10.2006 klo 07:18"]

Mistä nuo horoskoopit on peräisin?

Mä olin muka Hittunen, mutta se ei kyllä ollu yhtään osuva. Olo tuntuisi kotoisampana Vedenkeijuna!

[/quote]
0

[color=green]Hittunen[/color]

Olet syntynyt Smagardimaan kuussa eli 20.3.-15.4.

Luonteesi plussat:: Olet ylpeä itsestäsi. Tiedät oman arvosi ja toimit sen mukaan. Kun sinulla on tavoite, pyrit siihen kaikin keinoin. Luonteesi on johtajan luonne. Sovit erinomaisesti vaikkapa koulun kerhon vetäjäksi.
Luonteesi miinukset:: Toisinaan olet määrätietoisuudessasi omahyväinen ja keinoja kaihtamaton pikku julmuri.
Pidät erityisesti siitä, että sinulla on meno päällä koko ajan. Hurjat harrastukset ovat sinun juttusi.
Ystäväsi tulevat välillä jossakin kaukana perässäsi.
Onnenvärisi:: viininpunainen
Onnenkasvisi:: orapihlaja

on ainakin hauska nimi. nää on kyllä vähän typeriä nää keijukais-ja tipu- yms.horoskoopit. kaikki on jotenkin muokattu niistä oikeista horoskoopeista. ei mitään uutta :roll: nimi vaan vaihdettu

[quote author="Vierailija: k87" time="31.05.2007 klo 06:21"]

[color=green]Hittunen[/color]

Olet syntynyt Smagardimaan kuussa eli 20.3.-15.4.

Luonteesi plussat:: Olet ylpeä itsestäsi. Tiedät oman arvosi ja toimit sen mukaan. Kun sinulla on tavoite, pyrit siihen kaikin keinoin. Luonteesi on johtajan luonne. Sovit erinomaisesti vaikkapa koulun kerhon vetäjäksi.
Luonteesi miinukset:: Toisinaan olet määrätietoisuudessasi omahyväinen ja keinoja kaihtamaton pikku julmuri.
Pidät erityisesti siitä, että sinulla on meno päällä koko ajan. Hurjat harrastukset ovat sinun juttusi.
Ystäväsi tulevat välillä jossakin kaukana perässäsi.
Onnenvärisi:: viininpunainen
Onnenkasvisi:: orapihlaja

on ainakin hauska nimi. nää on kyllä vähän typeriä nää keijukais-ja tipu- yms.horoskoopit. kaikki on jotenkin muokattu niistä oikeista horoskoopeista. ei mitään uutta :roll: nimi vaan vaihdettu

[/quote]
0

olin Fir Darrig :wink: tuo pieni kertomus luonteesta ym osui aika hyvin kohdalleen :D

[quote author="Vierailija: pinni" time="27.09.2006 klo 05:47"]

olin Fir Darrig :wink: tuo pieni kertomus luonteesta ym osui aika hyvin kohdalleen :D

[/quote]
0

Olen keikas. Jotenkin piti paikkansa, ainakin siltä osin että ystäviäni en petä koskaan! ^^

[quote author="Vierailija: Feeniks" time="26.09.2006 klo 12:49"]

Olen keikas. Jotenkin piti paikkansa, ainakin siltä osin että ystäviäni en petä koskaan! ^^

[/quote]
0
Katso kommentoinnin säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä