uusia kavereita Oulusta

Vierailija

Moi! Oon reilu parikymppinen opiskelija, joka kaipailis uusia kavereita elämään monen muutettua pois ja vaihdettua maisemaa. Tykkään liikunnasta, elokuvista, tv-sarjoista, lukemisesta ja silloin tällöin myös ulkona viihteellä käymisestä. Laita viestiä alle, jos kiinnostaa tutustua paremmin. :)

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 03:03"]

Moi! Oon reilu parikymppinen opiskelija, joka kaipailis uusia kavereita elämään monen muutettua pois ja vaihdettua maisemaa. Tykkään liikunnasta, elokuvista, tv-sarjoista, lukemisesta ja silloin tällöin myös ulkona viihteellä käymisestä. Laita viestiä alle, jos kiinnostaa tutustua paremmin. :)

Moikka :) täältä voisi löytyy uusi ystävä, minäkin harrastan liikuntaa paljon, elokuvisa tulee myös käytyy ja viihteellä kin :)kirjoittele 

Vierailija

Täälläkin olisi yks parikymppinen nuori nainen joka kaipailis uusia kavereita :) laittaisiko sähköpostin näkyviin niin voin laittaa viestiä :)

Vierailija

Hei, mä tutustuisin kanssa mielelläni uusiin kavereihin!:) Olen itekin liikunnallinen 23 v opiskelija, aikalailla kaikenlaista tavallista ajanvietettä tulee harrastettua urheilusta leffoihin ja kahvitteluun, joskus viihteelle.  Mulle saa laittaa viestiä anniinnaa@outlook.com. :) 

Vierailija

Mullekin ois uuet tuttavuudet tervetulleita :)  Oon 22-vuotias nainen Oulusta. Tykkään urheilla paljon, shoppailla, käyö leffassa yms.. Viihteelläkin tulee sillon tällön käytyä. Viestiä voi laittaa osotteeseen anna15@luukku.com. :)

Vierailija

Heippa,

Täälläkin yksi naishenkilö kaipailee uusia ystäviä. Olen 23-vuotias opiskelija Oulusta ja haluaisin kavereita jakamaan arjen iloja ja suruja. Olisi mukavaa saada seuraa rauhallisiin leffailtoihin, jutusteluun, shoppailuun ja miksi ei vaikka baareilemaankin välillä. Tykkään myös käydä salilla.

Yhteyttä voi ottaa sähköpostiin: elssuu@hotmail.com

Kristiinake

Hellou!
Täälläkin kaivataan uusia tuttavuuksia,shoppaileen,kahvittelemaan,baareileen,jnejne.:) Kavereita löytyy mutta kaikilla kun tuntuu olevan aina nii kovin paljon kiireitä:P Olen 34-vuotias mut oikeinki nuorekas sellainen:D
Mun s.postios.on piiaker@hotmail.fi

Vierailija

Täällä ois myös 28 vuotias Ouluun juuri muuttanut. Olen itse hauska, puhelias, käyn salilla ja ratsastamassa. Etenkin viikonloppuisin ois kiva kun ois enemmän kavereita joiden kanssa tehdä jotain, KAIKKI seurustelee ja ei aina viittis olla kolmas pyörä ja tunkeutua toisten leffailtoihin :D saura @ ulapland.fi 

Vierailija

Mullekin kelpais vaikka parikin uutta kaveria :) erilaiset elämäntilanteet, muutot jne on johtanu siihen et ois mukava taas kasvattaa vähän ympyröitä.
Oon myös opiskelija, 25 v ja tykkään kaikenlaisesta perus tekemisestä. Esim Netflix, kahvilla käyminen, rahatilanteen mukaan shoppailu, ruoka, salilla käynti ja vastaava on kivaa. Saa viestitellä soihku@gmail.com :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat