Kavereita Kuopiosta!

Vierailija

Moikka!

Olen 27-vuotias sinkkunainen Kuopiosta. Kaveripiiri on kutistunut ihmisten muuttaessa kuka minnekin ja nyt olis hakusessa uusia kavereita kaikenlaiseen tekemiseen ja ajanviettoon :)

Laita rohkeasti viestiä ja tutustutaan :) laliina88@suomi24.fi

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Moi. viestistäsi on jo aikaa, mutta jospa vieläkin olet uusia tuttavuuksia vailla Kuopiosta :)Olen huomannut olevani samassa tilanteessa, että kaveripiiri on päässyt kutistumaan kun kavereita on muuttanut muualle tai osalla kavereista on vaan vähemmän enään aikaa hengailla ja tehdä asioita. Nämä jo perheellisiä kavereita. Joten kiva olis tutustua uusiin ihmisiin ja saada seuraa kaikenlaiseen ajanviettoon, kahvitteluun, bilettämiseen ja lenkkeilyyn. Itse olen 30-vuotias sinkku nainen.-Maiski

Vierailija

Moikka!

Olen 27-vuotias sinkkunainen Kuopiosta. Kaveripiiri on kutistunut ihmisten muuttaessa kuka minnekin ja nyt olis hakusessa uusia kavereita kaikenlaiseen tekemiseen ja ajanviettoon :)

Laita rohkeasti viestiä ja tutustutaan :) laliina88@suomi24.fi

Vierailija

Moikka! Olen itse 25-vuotias nainen ja olen vasta pari kuukautta sitten muuttanut Kuopioon. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada juttuseuraa. Minulla on koira, joten olisi kiva tavata esimerkiksi lenkkelyn parissa tai vaikka kahvikupin tai viinilasillisen äärellä :)

Mulle voi laittaa viestiä, osoite on timanttia@luukku.com.

Vierailija

Hei yritin laittaa viestiä sulle. Onks sun sähköposti oikein timanttia@luukku.com kun ei mee viestit perille?

Vierailija

Moikka! Olen itse 25-vuotias nainen ja olen vasta pari kuukautta sitten muuttanut Kuopioon. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada juttuseuraa. Minulla on koira, joten olisi kiva tavata esimerkiksi lenkkelyn parissa tai vaikka kahvikupin tai viinilasillisen äärellä :)

Mulle voi laittaa viestiä, osoite on timanttia@luukku.com.

Vierailija

Heips, mullekkin kelpais uudet tuttavuudet! :) Oon siis 24-vuotias nainen täältä Kuopiosta. Ootteko onnistunut jo järjestämään jotain tapaamista? Ois kiva treffata jossain vaikka porukalla.. :)

Vierailija

Moi!

Itsekin haluaisin saada uusia kavereita Kuopiosta ja seuraa esim. kahville, shoppailemaan, lenkille, baariin jne.. :) olen itse 23v. tyttö ja asunu Kuopiossa 2,5 vuotta . Käyn töissä ja harrastan kuntosalillan käyntiä. Tykkään paljon eläimistä ja matkustelusta. Mikä sun s-posti on niin voisin laittaa vaikka viestii sinne sulle? Mun sähköposti on flower92@wippies.fi . Saa ottaa yhteyttä :)

Vierailija

Hei kaikki, 

täällä myös minä, 25-vuotias mies Kuopiosta. Parisuhteen lisäksi kaipaan ystäviä, ettei mökkihöperöidy. Vanhat kaverit kiireisiä, asuvat muualla tai suoraan sanottua liikaa kotiin jääviä. Kaipaisin sellaista seuraa, joka spontaanisti keksisi lähteä kaupungille, vuokrata leffan, lähteä luistelemaan yms. 

Sähköpostiosoite on tshanc91@gmail.com. Ilmoitus ei vanhene. :)

Vierailija

Hei mullekin saa laittaa viestiä! :) olen siis 26-vuotias nainen ja muutin Kuopioon vähän yli vuosi sitten opiskelemaan. Kaipaisin seuraa juurikin noihin edellä mainittuihin asioihin, eli kahvittelut, viinit, lenkit ja ynnämuut vapaa-ajanviettotavat kelpaa :) sähköposti hannmh@outlook.com

Vierailija

Moi kaikki, kuulostaa siltä, että kiinnostuneita on. Voisi onnistua tapaaminen. Koska kukaan ei kuitenkaan kehtaa sanoa vastaehdotusta, ehdotan reissua taidemuseoon, josta siirryttäisiin viinilasille keskustaan. Ehdottajan oikeudella valitsisin päivämääräksi 15.12 klo 16. 
Pistäisitkö viestin seuraavaan osoitteeseen, jos olisit lähtemässä mukaan. Osoite on tshanc91@gmail.com. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei mullekin saa laittaa viestiä! :) olen siis 26-vuotias nainen ja muutin Kuopioon vähän yli vuosi sitten opiskelemaan. Kaipaisin seuraa juurikin noihin edellä mainittuihin asioihin, eli kahvittelut, viinit, lenkit ja ynnämuut vapaa-ajanviettotavat kelpaa :) sähköposti hannmh@outlook.com

Hei! Laitoin sulle sähköpostia :)

Sannavv

Hei! Vieläkö täällä on ketään ystäviä vailla? :) eksyin sivulle juuri ja harmittelin keskustelun olleen viime vuodelta.. Täällä on 24 vuotias nainen jolle ystävät kelpaavat myös yllämainittuihin ajanvietto juttuihin :) ystäväpiiri on pienentynyt ja muuttunut aikojen kuluessa melkoisesti.

harakka

Moi!

Mä oon ainakin kavereita/ystäviä vailla Sannavv! :) Nyt näin tylsän lauantain kunniaksi löysin tämän ketjun ja oli pakko rohkaistua laittamaan viestiä. Saa nähä vastaako tähän/huomaako tätä edes kukaan, jännityksellä odotellaan :D
Täällä päässä ois kohta 24-vuotias nuori nainen, joka etsii uusia tuttavuuksia!

Vierailija

Hei, oon Ekaterina, 21-vuotias, ihan äsken muutin Kuopioon ja nyt etsin suomalaisia kavereita, jotta voisin puhua suomea paremmin. Voisin opettaa venäjää, jos se kiinnostaa. Oon työssäkäyvä ihminen, energinen ja aina oon valmis uusiin seikkailuihin :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat