Uusia ystäviä Joensuusta!

Vierailija

Moi!

Olen 22-vuotias nainen ja etsin uusia ystäviä joensuusta tai lähialueilta sillä niitä ei ole paljoa tällä hetkellä! Olis kiva saada ystävä/ ystäviä jonka kanssa vois vaikkapa shoppailla, viettää tyttöjeniltoja, käydä baarissa, kahvilla, lenkkeillä ja vaan olla ja jutella kaikesta :) Olen huumorintajuinen, iloinen ja luotettava ystävä! Jos olet myös vailla kaveria niin laitahan viestiä niin vaihdetaan vaikka s-posteja ja tutustutaan paremmin :)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Moikka! Täällä on 22- vuotias tyttö joka melko usein vierailee Joensuussa, vaikka vakituisesti Kuopiossa asustelenkin ja etsisin juuri kyseistä ystäväseuraa itselleni :) Minulle voi laittaa viestiä spostiin: Tanjasown@gmail.com

Vierailija

Heippa, minustakin olisi mukava löytää uusia ystäviä Joensuusta. Itse olen 26-vuotias nainen ja olisi mukava saada seuraa leffaan, baariin, syömään ja ihan vaan ajanviettoon ja höpöttelemään joutavia. 
Minulle voi kirjoittaa spostiin: eliinaniina@gmail.com

Vierailija

Moikka. :) Itsekin syyskuun alusta asti asunut Joensuussa ja kavereita en ole löytänyt. Olen 23 vuotias (toukokuussa 24), olisi mukava saada täältäkin ystäviä. :) Voit laittaa spostia. :)

Vierailija
Vierailija

Moikka. :) Itsekin syyskuun alusta asti asunut Joensuussa ja kavereita en ole löytänyt. Olen 23 vuotias (toukokuussa 24), olisi mukava saada täältäkin ystäviä. :) Voit laittaa spostia. :)

Sähköpostini on: jenni-lahti@hotmail.com

Vierailija

Moikka! Olen 21 vuotias ja olen asunut Joensuussa nyt pari vuotta, mutta kavereita on vain omalta luokalta, ja olisi mukava tutustua enemmän samanhenkisiin ihmisiin. :) Hyviä ystäviä löytyy toiselta paikkakunnalta, mutta kiva olisi saada täältäkin ystäviä, joiden kanssa käydä kahvilla,baarissa, lenkillä tms :) Miulle voi laitella viestiä : emilii1@outlook.com

Vierailija

Moro!

Täällä olis kans 23-vuotias nainen vailla kavereita Joensuusta. Olis mukava saada seuraa kahville tai vaikka iltaa istumaan. Muhun voi ottaa yhteyttä vaikka tähän :)

Vierailija
Vierailija

Moro!

Täällä olis kans 23-vuotias nainen vailla kavereita Joensuusta. Olis mukava saada seuraa kahville tai vaikka iltaa istumaan. Muhun voi ottaa yhteyttä vaikka tähän :)

Moikka!

Olis kiva tutustua :) Minulle voi laittaa s-postia osoitteeseen: jenm182@windowslive.com

-Ap

Vierailija

moikka! täällä just 21 vuotta täyttänyt nuori nainen joensuusta! kaipaan myös tyttökavereita illanviettoon, ostoksille ja ihan vaan hengailemaan ja jakamaan kokemuksia. Melkein kaikki ystävät muuttaut pois joensuusta ja uudet ystävät ei oo koskaan pahasta! :) laittakaa rohkeesti viestii niin tutustutaan paremmin!

Vierailija
Vierailija

moikka! täällä just 21 vuotta täyttänyt nuori nainen joensuusta! kaipaan myös tyttökavereita illanviettoon, ostoksille ja ihan vaan hengailemaan ja jakamaan kokemuksia. Melkein kaikki ystävät muuttaut pois joensuusta ja uudet ystävät ei oo koskaan pahasta! :) laittakaa rohkeesti viestii niin tutustutaan paremmin!

Moi! Täällä vähän sama tilanne, miten sulle voi laittaa viestiä? :)

Vierailija

Moikka, täällä on myös yks pian 25-vuotias tyttö, joka kaipaisi uusia ystäviä nyt kun kaikki vanhat ystävät viettää pariskunta elämää!

Teen paljon asioita yksin ja tykkäänkin siitä, mut välillä sitä kaipaa seuraa esim kahville, illanviettoon tai vaikka lenkille. Uusiin ihmisiin tutustuminen on muutenkin aina toivottua, mut yllättävän hankalaa, kun yliopistolla kaikki tulee ja menee miten sattuu ja varsinkin, kun tekee töitä pelkästään poikien kanssa!

Mulle voi laittaa viestiä e-mailiin: noorari@gmail.com :-)

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Moi! Täällä vähän sama tilanne, miten sulle voi laittaa viestiä? :)

Moikka! Mukava olisi saada uusia ystäviä :) Olen siis keskustelun aloittaja, minulle voi laittaa viestiä osoitteeseen:  jenm182@windowslive.com

opiskelija

Mullekin saa laittaa viestiä jos etsii ystävää tai lenkkiseuraa! Itse asun Raatekankaalla, mutta voin liikkua kauemmaskin. Ikää tänä vuonna 20 ja olen korkeakouluopiskelija, joka käy osa-aikatöissä. Kiinnostunut olen myös eläimistä (esim. koirat, hevoset ) ja musiikista, joten jos etsit harrastuskaveria, sopii myös silloin ottaa yhteyttä. wuff@hotmail.fi

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat