Uusia ystäviä Jyväskylästä!

Vierailija

Heippa cosmolaiset! Etsin uusia kavereita/kaveriporukkaa Jyväskylästä. Ikinä uusia tuttuja ei ole liikaa. Olen 24-vuotias nainen joka tykkää tutustua uusiin ihmisiin,viettää tyttöjen iltoja niin kotona kuin baarissakin,urheilla,shoppailla ja tehdä kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Kootaan kiva porukka kasaan =) 

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Moikka! Täällä olisi myös 20-vuotias naisenalku muuttamassa piakkoin Jyväskylän suunnille. Kaverit hajaantuneet ympäri suomea opintojensa perässä, joten uusia tuttavuuksia olisi mukava löytää :) Kerätäänpä kasaan joku mukava poruukka ja lähetään yhdessä viettämään iltaa!

Vierailija

Moimoi :) Tääl olis kesällä 24v sinkku ettimässä uusia (sinkku)kavereita. Ärsyttää lähteä baanalle seurustelevien kavereiden kanssa... Mielelläni myös kahvittelu/juttelu/lenkkeilyseuraa otan vastaan. Laittakaa säpöä annikkaa@gmail.com jos kiinnostaa tutustua paremmin :)

kessha90
Seuraa 
Liittynyt27.12.2014

Mooi,oon 24-vuotias ja kaipailisin myös uusia tuttavuuksia ja kavereita :) tein samanlaisen aloituksen tänne joskus viime vuoden puolella,mutta se sitten jäi kokonaan.. pitäiskö tehdä vaikka faceen joku ryhmä johon halukkaat vois liittyä? Miltä kuulostaisi :)

Vierailija

Moi! Myös minä olisin kiinnostunut löytämään uusia tuttavia. Oon 25-vuotias ja asunut Jkl:ssä useamman vuoden. Nyt kuitenkin parhaimmat kaverit on muuttaneet muualle ja muutenkin olis kiva tavata uusia ihmisiä, joiden kans käydä lenkillä, kahvilla, baarissa yms perusjuttuja :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat