Uusia kavereita KUOPIOSTA? :)

rriinaa

Olen siis 19-vuotias tyttö Kuopiosta, ja käyn tällä hetkellä töissä. Ongelmani on, ettei minulla ole oikein kavereita, joiden kanssa viettää aikaa. Olen melko sosiaalinen ihminen, mutta en tiedä, mistä uusia ystäviä voisi noin vain löytää? En harrasta täällä mitään, enkä esimerkiksi baarista osaa etsiä tyttökavereita. Suurimman osan ajasta vietän poikaystäväni kanssa, mutta kaipaisin niitä todellisia tyttöystäviä, joiden kanssa voin shoppailla, käydä kahvilla, jutella kaikesta maan ja taivaan välillä, käydä juhlimassa, lenkillä yms! Muutama kaveri/ystävä(?) löytyy, mutta tuntuu ettei heillä ole minulle koskaan aikaa.

Löytyykö Kuopiosta ketään kohtalotovereita? Kaipaisin seuraa noin 18-23-vuotiaista tytöistä! :)

Kommentit (3)

jennni

Hei sun tilanne kuulostaa ihan samalta kun mulla eli täältä löytyy yksi kohtalotoveri! Kaipaan seuraa just niin kuin säkin esim. kahville, shoppailemaan, lenkille ja muuten vaan höpöttelyyn:) Oon 18-vuotias ja opiskelen vielä kolmatta vuotta kaksoistutkintoa. Töissä käyn kerran-pari viikossa, mutta muu aika tuntuukin sit kuluvan melkein kokonaan kotona poikaystävän kanssa, koska mullakaan ei niitä kavereita ja ystäviä kovin montaa ole. Syy on sama kun sulla, eli en oikeen harrasta mitään (lenkkeilyä kummenpaa) eikä ole keksinyt mistä muualtakaan voisin kavereita löytää. Jos sua kiinnostaa niin laita vaikka sähköpostia, jennuu-@hotmail.com:)

friends

Itse olen 19-vuotias ja uusia kavereita olisin kanssa vailla. kaikki entiset kaverit on vaan kaikonnut jonnekkin. viestiä voin laittaa jos kelpaa :)

-M-

Moikka rriiina! Nähtävästi olet jo saanut vastauksia viestiisi, mutta vieläpä kirjoittelen tähän perään omani. Eli samanlaisia ajatuksia minullakin. Olen muuttanut Kuopioon vajaat pari kuukautta sitten opiskelujen perässä ja tuntuu, etten luokaltani oikein löydä hengenheimolaisia. Samoja juttuja kuin edelläkin, etten oikein harrasta muuta sen kummempaa, kevyen ulkoilun lisäksi, ja kotosalla menee illat nyt vaikka kaipaisi kyllä kovasti kahvittelu, juttelu ja muuten vaa hömppäily seuraa! Iältäni olen 23-vuotias. Kirjoittelehan vaikka sähköpostia jos bongaat vielä tämän viestin! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat