vastatkaa tytöt

joku

Hei! Elikkäs, olen tällänen 19v poika ja kysysin ku mulla on kuopparinta niin mitä mieltä te olette siitä? Kuinka pahan näkönen se on teidän mielestänne, ja haittaisiko se tytöt teitä jos poikaystävällänne olis kuopparinta? Vastatkaa aivan rehellisesti!! Laitoin linkin kuvasta, jonka löysin googlesta. Itelläni kuoppa on pienempi kuin toi, mut kuitenki sellanen että sen erottaa selvästi rintakehästä!

http://www.bethencourtgroup.com/services/minimally_invasive_repair_pectu...

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

En ole tuommoiseen livenä törmännyt, mutta tuskinpa haittaisi, jos henkilö muuten kolahtaa ja kiinnostaa. :) Pisti vain miettimään, että mistä tämä kuopparintaisuus johtuu?

Elenainen

Ei missään nimessä haittaa! :) 

Tytöt on kaikesta näennäisestä pinnallisuudestaan huolimatta hyvinkin armollisia ystävien ja mahdollisen kumppaniehdokkaan kehon pienille virheille. Enkä tuollaista kuoppaa edes virheeksi väittäisi, en näe sitä millään tavalla luotaantyöntävänä, pelkästään ehkä kysymyksiä herättävänä. Älä piilota kuoppaasi häpeillen, kanna sitä ryhdikkäästi ja ripaus itsevarmuutta olemuksessa, niin saat tytöt suorastaan kiinnostumaan siitä ja itsestäsi :D

Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

Lilli

Jeps, mua ei ainakaan häiritsisi. Siitähän saattaisi olla vaikka hyötyä, jos ei keksi mitään muuta puheenaihetta uuden tuttavuuden kanssa :DD

Norppa

Mun poikaystäväläni on tuollainen sama juttu, mutta asia ei haittaa. En itse asiassa ennen kysymystäsi ajatellut koko asiaa edes mahdollisena "vikana".

Persoonalliset jutut, jotka ei ole haitaksi terveydelle tms, ova vain sööjä minun mielestä! <3

Janina

Ei varmastikaan haittaa yhtään ketään! :) toki on olemassa niitä pinnallisia "virheettömiä" ihmisiä joita tuollainen saattais haitata, mutta oma mielipiteeni on se, että kuka tahansa nainen, joka on sun arvoinen ei varmasti välitä tuollaisesta yksityiskohdasta :) se lähinnä tekee susta kiehtovamman ;)

Vierailija

Olen samaa mieltä, ettei haittaa:) Tiedän yhden pojan, jolla tuollainen on ja hän vitsailee aina siitä, että hänellä olisi rintalihakset, koska kuoppa tekee rintakehästä hieman sen mallisen:D

Tuollainen piirre on aivan sama asia kuin mikä tahansa muukin kuten hymykuopat tai suuret silmät, toiset tykkää toiset ei. Kuitenkin sellainen asia, joka ei vaikuta ihmiseen mitenkään.

Minää

Ei todellakaan ole mitään haittaa !

Mulla löytyy ystävä piiristä parikin jätkää, jolla on kuopparinta ja eipä tuo haittaa mitää, tärkeintä on että ne on aivan loistavia tyyppejä ja ihania omalla valloittavalla persoonallaan ! Tärkeintä kuitenkin on se millanen tyyppi muuten on, jos kolahtaa niin ei siinä ruveta mitään kuopparintaa murehtiin ja arvioimaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat