Nyt se ISO on sitten koettu (Jestas sentään =))

Tinni89

Jonkin aikaa jatkunut tapailu mielenkiintoisen miehen kanssa johti eilen illalla petipuuhiin. Aikaisemmin en ole ollut ihan varma onko koolla niin paljon väliä, enkä kyllä ole montaa miestä kokeillutkaan, mutta nyt kyllä tiedän mikä on mieltymykseni.
Enkä puhu mistään jättimäisestä 25cm kangesta, joka tökkii ja sattuu.

Ei tämäkään kyllä mikään "normaali" ollut mutta juuri sopivan pituinen (kuulemma 19cm(outoo, eiks kaikilla miehillä oo aina kertomansa mukaan tasan 20cm:D) ja aivan IHANAN paksu. Alavatsani muljahtelee, kun muistelen sitä täyttymisen ja aukeamisen tunnetta hyvän lämmittelyn jälkeen. Mies osasi vielä kiusoitella pitkään "huulilla" ennenkuin liukui hitaasti kokonaan sisään. Mies oli päälläni ja piteli minua tiukasti samalla kun alkoi rauhallisen varmasti vetelemään. Silmissäni sumeni ja sain vain jotain katkonaista änkynää ja huokailua ulos.

Toki ilta oli juuri oikealla tavalla virittynyt ja olotilat muutenkin kohdillaan ja sillä on suuri merkitys. En malta odottaa, että saan lisää.

Muilla samoja kokemuksia ?

Muljahteleeko muuten teidänkin alavatsa tietynlaisista ajatuksista ?

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

Kiitos kun taas miesten itsetuntoa kohotetaan. Tämän perusteella ne jutut taidon tärkeydestä koon sijaan ovat sitä kuuluisaa pienimunaisten puhetta. :D Itse ainakin voin ihan rehellisesti ilman nettilisää sanoa että 14cm on mittaa. Ei taida riittää ainakaan sinun alavatsasi muljautteluun vaikka muuten kroppa suht lähellä ihanteita onkin. :D

Vierailija

Omalla miehellä on vähän reilu 20cm ja kyllähän sillä syvälle piäsöö eikä valittamista ole kyllä täälläkään päässä! :) Joskus tulloo alavatsa kipeeks jos takaapäin panee pohjaan asti menemään, mut kyllä se niin hyvälle silti tuntuu ettei harvat jälkikäteen tulleet kivut haittaa paljoa.. :P

kikkeliskokkelis

Mun miehellä on noin 23 cm ja välillä tuntuu että se on aivan liian suuri, varsinki jos takaapäin tehdään niin se ottaa aivan sairaan kipeetä :( ja pulli, et oo ainoo joka saa alavatsansa kipeeks, mulla kans yleensä tosi kipee maha seksin jälkeen, jos ollaan tehty enimmäkseen takaapäin tai kontillansa..

mimosa69

Pyhpah paskapuhetta semmonen ettei koolla ole väliä! :D Kyllähän se nyt paljon mahtavammalta tuntuu täyttyä oikein kunnolla kuin joku pikku kikuli vähän tökkii.. Hyi

isoisoisoiso<3

kyllä sillä koolla nyt on väliä, tiedän kumppaneistani tasan yhden jolla suhteellisen pieni, mutta käsi ja suutaidot, voi taivas.. mutta uusin tuttavuuteni, olin saada sydärin että mikä tää on kun ekaa kertaa vehkeeseen koskin. mutta taivas sitä tunnetta, ei pysty ees kuvittelemaan. Tosin takaapäin kun menee pohjaan asti niin vähän sattuu, mmutta on se sen arvoista! En malta että tältä saan uudestaaan!! Sori nyt vaan miehet...

isoisoisoiso<3

kyllä sillä koolla nyt on väliä, tiedän kumppaneistani tasan yhden jolla suhteellisen pieni, mutta käsi ja suutaidot, voi taivas.. mutta uusin tuttavuuteni, olin saada sydärin että mikä tää on kun ekaa kertaa vehkeeseen koskin. mutta taivas sitä tunnetta, ei pysty ees kuvittelemaan. Tosin takaapäin kun menee pohjaan asti niin vähän sattuu, mmutta on se sen arvoista! En malta että tältä saan uudestaaan!! Sori nyt vaan miehet...

tinni89

Jokaiselle toki se iso merkitsee erilaista kokoa. Nimittäin on sillä naisenkin koolla väliä, kun haetaan täyttävää kokemusta:) Itselle sellainen 17-19cm pitkä ja noin 5cm paksu tuntuu parhaalta. Tuossakin on vähän turhaa pituutta, joka tökkii juuri takaapäin pantaessa, kuten muutama muukin mainitsi. On varmasti paljon naisia, joille tuo olisi aivan liian iso ja saisivat paremmin sen ihanan tunteen ihan normaalikokoisesta peniksestä.

gia

Omalla avokilla 14cm ja ihan menee kyllä niin syvälle (varsinkin takaapäin) kun pitääkin. Välillä tökkii jos kohdunsuuta,, elikkä kyllä tollanen 20cm pitkä vehje on auttamatta liian pitkä. Paksuus sitten onkin asia erikseen, kunhan sitä löytyy niin avot! :))

Mun mielestä

Koolla on väliä. Ei joku 5cm valitettavasti tunnu missään vaikka kuinka tekniikkaa olisi. Taasen liian iso koskee niin paljon ettei seksistä pysty nauttimaan.

Nykyiselläni 16cm kovana ja sattuu joissakin asennoissa todella paljon (esim. takaapäin). Itselläni taitaa sitten olla aika pieni "piirakka", kun tyypeillä täällä on 20 tai yli ja kehuvat sitä... Itse en pystyisi niin isosta nauttimaan missään muodossa.

Vierailija

miks laitatte peukut alaspäin kun joku kertoo että miehellään on vaikkapa 18cm ja alavatta saattaa tulla joskus kipeeks? mitä helvettiä oikeesti.. mitä väärää siinä on? turha tänne on tulla valehteleen jätkänsä kyrvän kokoo kun mitä se on:d peukut ylhäällä kaikilla niillä jotka on sanonu et joo mun jätkällä on 9cm ja toi video juttuki.. huhhuh. jos sulla ei ole nuin tapahtunut, niin ei se tarkota sitä ettei se voi tapahtua jollain muulla ihmisellä!!!! ja joo mun miehellä on 16cm tai oli ainaki joku aika sitten ja voin sanoo että mullakin on joskus tullu alavatta kipeeks varsinkin takaapäin.. ihan normaaliasia ihmiset:D

metusa
Tinni89

Jonkin aikaa jatkunut tapailu mielenkiintoisen miehen kanssa johti eilen illalla petipuuhiin. Aikaisemmin en ole ollut ihan varma onko koolla niin paljon väliä, enkä kyllä ole montaa miestä kokeillutkaan, mutta nyt kyllä tiedän mikä on mieltymykseni.
Enkä puhu mistään jättimäisestä 25cm kangesta, joka tökkii ja sattuu.

Ei tämäkään kyllä mikään "normaali" ollut mutta juuri sopivan pituinen (kuulemma 19cm(outoo, eiks kaikilla miehillä oo aina kertomansa mukaan tasan 20cm:D) ja aivan IHANAN paksu. Alavatsani muljahtelee, kun muistelen sitä täyttymisen ja aukeamisen tunnetta hyvän lämmittelyn jälkeen. Mies osasi vielä kiusoitella pitkään "huulilla" ennenkuin liukui hitaasti kokonaan sisään. Mies oli päälläni ja piteli minua tiukasti samalla kun alkoi rauhallisen varmasti vetelemään. Silmissäni sumeni ja sain vain jotain katkonaista änkynää ja huokailua ulos.

Toki ilta oli juuri oikealla tavalla virittynyt ja olotilat muutenkin kohdillaan ja sillä on suuri merkitys. En malta odottaa, että saan lisää.

Muilla samoja kokemuksia ?

Muljahteleeko muuten teidänkin alavatsa tietynlaisista ajatuksista ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat