Tervetuloa keskustelemaan

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Vierailija
21:44

Vakavasti ottaen, olen pettynyt siihen kun naisilla on pienet rinnat, tai ei rintoja juuri ollenkaan. Todella vaikea löytää edes kohtalaisen kokoiset rinnat omaavia naisia.
Vaikka olisi vähän ns. lihaakin luitten ympärillä, niin silti rinnat on usein pienet.

Vierailija
12.7.2009

Olisi mukavaa jos suosittelisitte mielestänne hyviä kirjoja ja perustelkaa myös vastauksenne.

Vierailija
19:58

Hei! Olen 22-vuotias opiskelija Oulusta, ja vaikka tässä parin vuoden aikana on uusiin kavereihin kerennytkin tutustua, on aina mukava saada uusia lisää! :)

Vierailija
27.3.2011

Eli siinä se kysymys, kuinka te ihan käytännössä hyväilette miestänne ja saatte tämän syttymään? Mistä miehet siis tykkäävät ja mitä ei kannata tehdä? Kosketteletteko miestänne ns. housujen päältä ennenkuin siirrytte sisäpuolelle? Ja ihan käsin tehtäviä asioita nyt näin aluksi..

Vierailija
17.5.

Elikkä olen ollut parisuhteessa nyt 3 vuotta. Saan orgasmin miehen kanssa kun hän nuolee tai hieroo, mutta en ikinä ihan yhdynnässä. Seurustelumme alkaessa en ollut ikinä saanut kenekään kanssa orgasmia, eivätkä ne tietenkään alkaneet myöskään tämän miehen kanssa heti ekasta kerrasta.

Vierailija
Ke 21:20

Hei! Eli ongelmani on nenäkorun.... aina kun pidän siinä ihan perus semmosta tappi nappi asiaa??? Niin on ihan terve ei punoita tai ei vuoda mitään yms. Mutta kun laitan renkaan niin se alkaa punottaan,mätimään,siihen alkaa sattumaan yms. Mikä siinä olisi vikana?

Vierailija
21.4.

Heippa!
Oletteko käyttäneet timma palvelua?
Timmasta voi siis varata paruutuneita kampaamoaikoja ja myös esim. hieronta aikoja.
Itse olen yllätyin kuinka helppo ja kätevä sovellus timma on. Siellä on myös paljon vapaita aikoja joka on plussaa.

Vierailija
27.3.