Tervetuloa keskustelemaan

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Vierailija
21:44

Vakavasti ottaen, olen pettynyt siihen kun naisilla on pienet rinnat, tai ei rintoja juuri ollenkaan. Todella vaikea löytää edes kohtalaisen kokoiset rinnat omaavia naisia.
Vaikka olisi vähän ns. lihaakin luitten ympärillä, niin silti rinnat on usein pienet.

Vierailija
12.7.2009

Olisi mukavaa jos suosittelisitte mielestänne hyviä kirjoja ja perustelkaa myös vastauksenne.

Vierailija
19:58

Hei! Olen 22-vuotias opiskelija Oulusta, ja vaikka tässä parin vuoden aikana on uusiin kavereihin kerennytkin tutustua, on aina mukava saada uusia lisää! :)

Vierailija
27.3.2011

Eli siinä se kysymys, kuinka te ihan käytännössä hyväilette miestänne ja saatte tämän syttymään? Mistä miehet siis tykkäävät ja mitä ei kannata tehdä? Kosketteletteko miestänne ns. housujen päältä ennenkuin siirrytte sisäpuolelle? Ja ihan käsin tehtäviä asioita nyt näin aluksi..

Vierailija
17.5.

Elikkä olen ollut parisuhteessa nyt 3 vuotta. Saan orgasmin miehen kanssa kun hän nuolee tai hieroo, mutta en ikinä ihan yhdynnässä. Seurustelumme alkaessa en ollut ikinä saanut kenekään kanssa orgasmia, eivätkä ne tietenkään alkaneet myöskään tämän miehen kanssa heti ekasta kerrasta.

Vierailija
Ke 21:20

Hei! Eli ongelmani on nenäkorun.... aina kun pidän siinä ihan perus semmosta tappi nappi asiaa??? Niin on ihan terve ei punoita tai ei vuoda mitään yms. Mutta kun laitan renkaan niin se alkaa punottaan,mätimään,siihen alkaa sattumaan yms. Mikä siinä olisi vikana?

Vierailija
21.4.

Heippa!
Oletteko käyttäneet timma palvelua?
Timmasta voi siis varata paruutuneita kampaamoaikoja ja myös esim. hieronta aikoja.
Itse olen yllätyin kuinka helppo ja kätevä sovellus timma on. Siellä on myös paljon vapaita aikoja joka on plussaa.

Vierailija
27.3.

Heippa, oon varaamassa kampaajaa pitkille hiuksille leikkaus ja väri olis suunnitteilla laittaa. Jos jollain on vinkata jotain hyvää kampaajaa niin auttais paljon. Asun siis Tampereella ja aattelin et varaisin sen sovelluksen Timman kautta, kun siellä on ilmeisesti paljon alemmat hinnat.

Vierailija
Ke 16:54

Moikka. Olen siis jo päälle 30v ja en nyt aivan täysin kokematon ole, mutta ei nyt voi sanoa, että montaa seksikokemusta olisi kertynyt. Olen aina ollut varsin kömpelö ihmisten kanssa, eräänlainen sosiaalinen erakko. Tuntuu, etten oikein osaa edes puhua naisille mitään.

Vierailija
17.8.2011

Onko kellään kokemuksia Friends with benefits-suhteesta? Mies puolinen tuttavani ehdotti minulle fwb-suhdetta. Viihdyn miehen kanssa hyvin, juttuluistaa, huumorintaju sama, mies huolehtii minusta ja on koko tuttavuuden aikamme huolehtinut.

Vierailija
Ma 23:15

Minulla kasvaa karvaa leuassa, ylä- ja alahuulissa sekä peräaukon ympärillä. Onko tämä normaalia ja jos on, onko järkevää poistaa niitä?

Vierailija
5.9.2009

Olen tässä kesän aloitellut uutta suhdetta ja seurusteluksi se on muuttunut. Olen vielä nyt 23-vuotiaanakin neitsyt ja koska ystävien kanssa ei oikein näin intiimeistä asioista tule puhuttua niin ajattelin että tänne uskallan tulla kyselemään asioita ja lukemaan toisten näkökulmia.

Vierailija
10.3.

Ootteko käyttäneet tota timma sivua kampaja käynneille? Oisko teillä suositella jotain kampaamoita Helsingin seudulta? :)

Ainii mun alekoodi sinne on: ZCCPPE

Vierailija
13.3.

Kaikki jotka käyttävät kyseistä pillerimerkkiä, tulevat käyttämään tai miettivät aloittavansa tulkaa ihmeessä keskustelemaan tänne !

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 497191
  • Viestiketjuja yhteensä 21609
  • Käyttäjiä yhteensä: 6624
  • Uusin käyttäjä: Käyttäjä1007