Tervetuloa keskustelemaan

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Vierailija
6.11.2009

Oletteko huomanneet sitä että miehet katsovat laihoja naisia aivan eritavalla kuin näitä jotka ova vähän pyöreitä?

Itsessäni olen huomannut sen, koska en ole mikään laiha vaan vähän tukeva tai oikeastaan iso rakenteinen.

Vierailija
18.8.2016

Onko kukaan kokeillut tuota Perle Bleue -tuotetta jonka pitäisi hävittää rypyt ym. ja tehdä 15 vuotta nuoremmaksi? Vaikuttaa epäilyttävältä ja kun hinta on 109 euroa ei uskalla kokeilla noin vain.

Vierailija
15.4.2015

Moikka!

Olen 27-vuotias sinkkunainen Kuopiosta. Kaveripiiri on kutistunut ihmisten muuttaessa kuka minnekin ja nyt olis hakusessa uusia kavereita kaikenlaiseen tekemiseen ja ajanviettoon :)

Vierailija
30.12.2010

Elikkäs ongelma on että mulla on tullut monta viikkoa jo nestemäistä valkoista vuotoa, joka haisee aika pistävälle.

Vierailija
6.3.

Mistä löytyy hyvät lehtitarjoukset? Onko vielä sellaisia missä saisi tilaajalahjankin mukaan?

Vierailija
29.1.2007

Vielä vähän aikaa sitte tuli Seiska, Cosmo ja Trendi, nyt enää vain jälkimmäinen. Seiskaa haluisin tilata vieläki mutta ku hyvä ku kerkesin selaamaan edellisen lehden ku uutta jo pukkas, ni päätin, et parempi pitää taukoo.

Vierailija
Ti 18:54

Mitä mieltä olette seuraavasta näkökulmasta? Naiset on "seksikoneita" miehiin verrattuna. Vaikeita pitää kunnossa menkkoineen, hormonivaihteluineen, gyne- ym. tutkimuksineen puhumattakaan siitä että tulee raskaaksi ja saa lapsen mutta vastapuolena on paljon rajummat nautinnot ynnä muut tunteet.

Vierailija
21.7.2007

Onko kukkaan käynynnä Mauritiuksella koskaan? Onko käynyt mielessä? Mitä olette kuulleet kyseisestä paikasta?
Siellä olisi kuulemma autiot hiekkarannat, kaunis luonto, hyvä ruoka ja kelpo hintataso? Ja lennoilla pääsisi poikkeamaan Lontoossa ja Pariisissa..? Kertokeehan! :D

Vierailija
16.5.2009

Toiset pyrkivät selviytymään opiskeluajasta täysin ilman lainarahaa, toiset taas nostavat kaiken kerralla ja käyttävät rahat huvitteluun tai ostavat rahalla suurempia hankintoja kuten vaikkapa uuden tietokoneen. Nostatko tai voisitko kuvitella nostavasi opintolainaa? Miksi/Miksi ei?

Vierailija
Ti 14:47

Seksi kuuluu yhtä hyvin nuorille kuin vanhoillekin nauti vaan seksistä äläkä välitä muiden mielipiteistä se on hyvä että saat nuorta munaa nauti siitä et ole liian vanha anna menää vaan

Vierailija
30.8.2006

Hmmmh. Ekana tulee mieleen minä + kaksi miestä.
Mutta tuo nyt tuskin tulee toteutumaan kun elän tällä hetkellä vakituisessa suhteessa.

Vierailija
17.6.2012

Jonkin aikaa jatkunut tapailu mielenkiintoisen miehen kanssa johti eilen illalla petipuuhiin. Aikaisemmin en ole ollut ihan varma onko koolla niin paljon väliä, enkä kyllä ole montaa miestä kokeillutkaan, mutta nyt kyllä tiedän mikä on mieltymykseni.

Vierailija
Ma 20:56

Heippa, oon varaamassa kampaajaa pitkille hiuksille leikkaus ja väri olis suunnitteilla laittaa. Jos jollain on vinkata jotain hyvää kampaajaa niin auttais paljon. Asun siis Tampereella ja aattelin et varaisin sen sovelluksen Timman kautta, kun siellä on ilmeisesti paljon alemmat hinnat.

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 496153
  • Viestiketjuja yhteensä 21415
  • Käyttäjiä yhteensä: 6533
  • Uusin käyttäjä: Käyttäjä942