kun mies työntää sormensa peräaukkoon - Seksi

Ebichu

Yllättäen mieheke vain sormensa iski "väärään reikään", ja ensin hämmästyksissäni epäilinkin että liekö vahingossa sattunut väärälle reiälle mutta ei, löytyi sormet eri kädestä eriin reikään. Mies kun todella on pyllymiehiä. Ei tuntunut pahalle, eikä näin vähällä kokemuksella kyllä vielä hyvällekään. Ukkeli on kyllä ilmaissut halunsa pistää vehkeensä myös kakkoseen, ja aion hänelle luvan kyllä myöntää, noin testauksen vuoksi.

Sivut

Kommentit (208)

Fanni

No tuota... meillä ei anaaliseksiä niinkään harrasteta, (kokeiltu kyllä on) mutta se sormeileminen myös b-rapussa on aivan mahtavaa :D Ainaki mä tykkään ihan sairaasti :oops: :P :D

Venice Queen
Emilia83
Mitäs teidän miehet pitävät jos sormi eksyy hänen peppuunsa? Täällä päin ainakin mies parkaisee nautinnosta, ja kun sormea vielä hellästi liikuttelee, niin voi pojat sentään.. Olisi myös kiva kuulla miehen kanta asiaan, mikä tuntuu hyvälle, haluaako että sormea liikutetaan ja mihin suuntaan jne...

Sama täällä, tykkäis siitä tosi paljon, mut mie taas en jotenki tykkää yhtään ajatuksesta että miun sormi ois toisen takapuolessa... =;
Tehköön mies sitä mulle kun siitäkin niin kovasti nauttii...

Kepatäti

Toisaalta voihan se olla, että peppu on sen takia tabu, että hän pelkää miten sinä reagoisit? Miehille kun on (ainakin kaikille mun tuntemille) jäänyt kovasti käsitys, että ei naiset nauttisi tuonpuolen asioista. Tai muuten vaan hän pelkää, että se olisi liian "rajua" tjtn.

Suzanne

Mua kiinnostais kokeilla, mutta pelkään että se olis miehestä tosi vastenmielistä puuhaa. Haju ja kaikki... :oops: Tai onhan sillä ollu nenä miltei pyllyssä kiinni kuusysin aikana hehe.
Luulen ettei se muutenkaan ole innostunu koko pyllystä koska ei ole tehnyt elettäkään sinne suuntaan koko 13 seurustelukuukauden aikana. Eikä olla asiasta oikein keskusteltukaan. Kaikesta muusta pystytään keskustelemaan täysin avoimesti ja suoraan ja kokeillaan kaikenlaisia juttuja, mutta anaali on aikamoinen tabu. :? Sen takia tuntuukin vähän siltä että mies ei ole kiinnostunu peppuleikeistä.

Emilia83

Kyllähän minä tiedän mistä oma mieheni pitää, kun kysyin asiasta, mutta halusin vain tietää yleensäkkin koko asiasta mitä miehet pitävät...

Suzanne
Kepatäti
Toisaalta voihan se olla, että peppu on sen takia tabu, että hän pelkää miten sinä reagoisit? Miehille kun on (ainakin kaikille mun tuntemille) jäänyt kovasti käsitys, että ei naiset nauttisi tuonpuolen asioista. Tai muuten vaan hän pelkää, että se olisi liian "rajua" tjtn.
Näinhän se sitten oli. Otin asian viimein puheeksi ja keskusteltiin omista seksiin liittyvistä tabuistamme koko illan. Mies ajattelee, että ainakin anaaliseksi on useimmiten kivuliasta naiselle, ja siksi ei ole ottanu asiaa puheeksi. Häntä kiinnostaa ja kiihottaa kaikki peppujutut (yllätyin!), ja ollaan jopa kokeiltu pikkuhiljaa (mun) pyllyreiän hyväilyä ja sellasta kivaa. :P Saas nähdä mitä tykätään kun kokeillaan sormetusta! Toivottavasti se on kivaa, muttei se nyt kamalasti haittaa vaikken tykkäiskään. Onpahan kokeiltu.

Ihanaa että pitkässäkin suhteessa löytyy paljon uusia kiihottavia juttuja mitä voi kokeilla. Pysyy seksielämä mielenkiintoisena. Ja sitä se meillä totisesti onkin!

Deni

mä haluaisin tuikata sormeni joskus poikkiksen peppuun :D oon vähän yrittänyt vihjailla, mutta vastaus on yleensä ollut että "ehkä joskus" :shock: :lol:

Jzzu
Emilia83
Olisi myös kiva kuulla miehen kanta asiaan, mikä tuntuu hyvälle, haluaako että sormea liikutetaan ja mihin suuntaan jne...

Pitäiskö sun ehkä kysyä siltä omalta mieheltäs mistä se tykkää kun ihmisillä on taipumus tykkäillä eri jutuista.

Venice Queen
marimma
jessi
marimma, sano sille että pistä sisään vaan..;)

En minä niin sitä halua. Katsoo nyt josko tuo ite uskaltais ihan omatoimisesti. Olis paljon mukavampaa ja sytyttävämpääkin :roll: kuin se että kehottais niin tekemään.. Tekee sitten kun on valmis.. Minä kun en vähästä säikähdä ;)

Meillä se alkoi niin että mie "erehdyin" joskus sanomaan miehelle että tuntuu hyvältä, kun sillä oli sormi pepussa... Siitähän se sitten innostui ja kerta kerralta mentiin vaan pitemmälle...

Tonde

Jostain syystä iski hirvee uteliaisuus, et mitähän tuo miekkonen tykkäis tosta sormeilusta. Kamalasti tekis mieli laittaa viestiä, et tykkääkö se, et sen peppuun tungetaan asioita. Ehkä mä jätän kuitenki myöhemmäks, ku toinen on töissä...tai sit en :twisted:

replicah

Minua ei ainakaan kiinnosta että ahteriin tungetaan jotain ylimääräistä. Enkä ole myöskään tunkemassa sormiani minnekkään! Osaan jo kuvitella jos toinen onkin "likainen" ja siinä alkaa omat sormet haisemaan ja kaikkea muuta kuvottavaa. Hyi olkoon, ei ole minun makuuni.

Tanjuska
BabyPhat
^ no mitääää :lol:
Ei saa olla niin ennakkoluuloinen! Saattaisitte jopa tykätä jos kokeilisitte ;)

Kuka tässä on puhunut jotain ennakkoluuloista?Itse olen kokeillut tuota,enkä tykännyt.Ja nykyisen kanssa ollaan puhuttu asiasta ja molemmat on sitä mieltä, että b-rappuun ei mennä.

Jännä juttu,kun teillä tuntuu olevan ainoa oikea mielipide.

lily

Mä en tahdo B-rappuun yhtikäs mitään. Sinne kun tökkäsee, niin kaikki halut katoaa samantien. Ukolle olen asiasta sanonut monesti, mutta aina välillä se unohtaa :shock: ja mä ponkasen kiukkusena pystyyn ja se siitä sitten :evil:

Kukkis

Puolisen vuotta sitten kun nykyisen mieheni löysin, niin hän joskus kyseli mitä tykkään, ja aluksi aina siirsin hänen kättään pois kun sormeilla yritti. No kerran, ja pari annoin sormeilla, ja kyllähän sinne jokin muukin sitten tiensä löysi joskus ;) Alku ajan vastenmielisyys lähtenyt hyvin pois, kun mieheni on ollut varovainen ja ottanut aina minun toiveeni huomioon, ettei ole vain yks kaks työntänyt sormeaan vääriin paikkoihin!!

Alma

Haluaisin kovasti tietää mitä uusi mieheni ajaa tällä asialla takaa, kun rakastelemme hän työntää sormensa peräaukkooni??ensin oli aivan hämilläni,mutta nyt se on ruvennut tuntumaan jopa hyvältä ja orgasmi tulee todella voimakkaana. Joten voisiko joku viisampi ja vanhempi kertoa tästä tilanteesta enemmän ja jos löytyy omia kokemuksia niin kertokaa ihmeessä :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat