Omituisin paikka missä olet masturboinut? - Seksi

kaneli

Kirjastossa. :shock:

Sivut

Kommentit (147)

yaya
fazerina
Ei keskisellä sovituskoppeihin kuvattu ! Sehän mainittiin heti siinä jutussa, ettei kyse ollut sellaisesta. Vaan vartijat olivat kuvanneet joitakin ihmisiä kaupan käytävillä jne.

näin juuri,ja te poikkesitte jutustaki...

alkemisti

"Omituisimmat" on varmaan mummolan olohuone, jossa mulla on varasänky siellä olessani. Ja mummohan nukkuu lähes vastapäätä oma ovensa auki. :D Niin ja sitten kesken pyöräilyn, mutta se olikin "vahinko".. vähän niinkuin se spinning juttu keskustelussa, jossa tiedusteltiin erilaisia tapoja masturboida.

Afrodite_89

eilen työpaikalla ja kotiin autolla ajaessa :D kummassakaan tilanteessa homma ei päässyt loppuun asti; olen työltäni puhelinhaastattelija ja aina kun olin saamassa orkkua puhelin yhdisti jo soittamalleni ihmiselle ja siihen loppu aina hommat.. autossa taas piti keskittyä myös liikenteeseen, niin en voinut antaa kaikkeani orgasmin eteen :D

Niinsku

olin vaatekaupassa ja menin sovitus koppiin.. Otin jonkun rätin siitä oven vierestä, ja eikun ovi kiinni, ja housut alas.. Siinä sormettelin ja.. huomasin sitten vähän pitäneeni ääntä(pientä ähkinää) .. Olis sitten noloa lähteä kopista, varsinkin kun oven takana oli jonoa, ja kädessäni oli miesten paita . :lol: :lol: :lol: :oops:

fazerina

Ei keskisellä sovituskoppeihin kuvattu ! Sehän mainittiin heti siinä jutussa, ettei kyse ollut sellaisesta. Vaan vartijat olivat kuvanneet joitakin ihmisiä kaupan käytävillä jne.

Oushaboo

Kaverin luona yökylässä, metsässä, serkun vessassa kun olin käymässä, sairaalassa parikin kertaa kun piti olla siellä melkein kaksi viikkoa ja makuupussissa kun oltiin kavereiden kanssa telttaretkellä.

Olen likainen. :oops:

Laura

Ei saa silleen kuvata, et näkee suoraan sinne koppiin. Jossainhan vartiat olivat itseään sillä viihdyttäneet ja saivat siitä jonkinmoiset rangaistukset.

Shandy
Jimmy KImmel
Shandy
Yyh, oikeestiko? Ja mää käyn siellä vielä aika usein, onpa joo kivaa jos siellä joku hikinen äijä onkin kattellut. :?

Tosi juttu. Kyllä sitä oli lehdissä (ja uutisissa? Tuosta en ole aivan varma...). Meitä hikisiä äijiä on moneen junaan, toiset vaan on vieläkin hikisiempiä... :?

Mää oon taas missannut kaiken (siitäs sain kun en kato uutisia enkä lue mitään järkeviä lehtiäkään). :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat