Yleinen keskustelu

Tervetuloa keskustelemaan. Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Ilman rekisteröitymistä voit keskustella Yleinen-aihealueella, muut alueet vaativat nimimerkin rekisteröimisen.

Viesti

SunLion
no huonoin seksikokemus oli kun eräs anaali-lelu (jossa on jopa "varmistin" jonka pitäisi estää sisään luiskahdus), luiskahti sisään...

Anaali- leikkeihin ei pitäisi ikinä käyttää esineitä jotka eivät levene tyveä kohden sillä peräaukon vahvat sulkijalihakset voivat tosiaan imaista esineen suoleen.
Tää lukee mm. Suzi Godsonin ja Mel Agacen koirjoittamassa Seksikirjassa. :wink:

[quote author="Vierailija: Jzzu" time="25.01.2006 klo 06:21"]

[quote author="SunLion"]no huonoin seksikokemus oli kun eräs anaali-lelu (jossa on jopa "varmistin" jonka pitäisi estää sisään luiskahdus), luiskahti sisään...[/quote]

Anaali- leikkeihin ei pitäisi ikinä käyttää esineitä jotka eivät levene tyveä kohden sillä peräaukon vahvat sulkijalihakset voivat tosiaan imaista esineen suoleen.

[/quote]
0

ll

[quote author="Vierailija: pipa" time="29.01.2006 klo 10:12"]

ll

[/quote]
0

SunLion
no huonoin seksikokemus oli kun eräs anaali-lelu (jossa on jopa "varmistin" jonka pitäisi estää sisään luiskahdus), luiskahti sisään...
Jzzu

no arvaa olinko raivoissani koska siinä on tuollainen varmistin, ja se levenee :| mutta se varmistin on silikoonia (?!) ja se voi taipua liikaa...näköjään huonosti suunniteltu :evil:

[quote author="Vierailija: SunLion" time="25.01.2006 klo 07:46"]

[quote author="Jzzu"][quote author="SunLion"]no huonoin seksikokemus oli kun eräs anaali-lelu (jossa on jopa "varmistin" jonka pitäisi estää sisään luiskahdus), luiskahti sisään...[/quote]

Tää lukee mm. Suzi Godsonin ja Mel Agacen koirjoittamassa Seksikirjassa. :wink:[/quote]no arvaa olinko raivoissani koska siinä on tuollainen varmistin, ja se levenee :| mutta se varmistin on silikoonia (?!) ja se voi taipua liikaa...näköjään huonosti suunniteltu :evil:

[/quote]
0

unikeko
Toi Jimmyn neitsyyden menetys oli kyllä ehdottomasti surkuhupaisin sähläys ikinä :D

Tuo surkuhupaisa sähläys nosti Jimmyn kaveripiirissä legendojen joukkoon. On varsin arvokasta osata nauraa itselleen, kuten myös osata nauraa itselleen kaveriporukan kanssa... :lol:

[quote author="Vierailija: Jimmy KImmel" time="26.01.2006 klo 09:01"]

[quote author="unikeko"]Toi Jimmyn neitsyyden menetys oli kyllä ehdottomasti surkuhupaisin sähläys ikinä :D [/quote]

Tuo surkuhupaisa sähläys nosti Jimmyn kaveripiirissä legendojen joukkoon. On varsin arvokasta osata nauraa itselleen, kuten myös osata nauraa itselleen kaveriporukan kanssa... :lol:

[/quote]
0

Paras seksikokemukseni....? Ehdottomasti nykyisen salarakas mieheni kanssa(24.v ikäeron takia joudumme pitämään uskomattoman seksi ja rakkaus-suhteemme salassa ja hänellä myös poika jota emme halua hämmentää) , jokainen kerta on uskomatonta eikä millään onnistu jos sovitaan et pikaisesti vain jos on kiirus johonkin aina aikaa vierähtää niin että sitten taas myöhässä jostain.. Edellisissä seksi tai rakkaus suhteissani sain orgasmin vain harvoin mutta tässä suhteessa ei sellaista kertaa ole ollut ettenkö olisi saanut. :D

[quote author="Vierailija: tuija" time="29.01.2006 klo 08:09"]

Paras seksikokemukseni....? Ehdottomasti nykyisen salarakas mieheni kanssa(24.v ikäeron takia joudumme pitämään uskomattoman seksi ja rakkaus-suhteemme salassa ja hänellä myös poika jota emme halua hämmentää) , jokainen kerta on uskomatonta eikä millään onnistu jos sovitaan et pikaisesti vain jos on kiirus johonkin aina aikaa vierähtää niin että sitten taas myöhässä jostain.. Edellisissä seksi tai rakkaus suhteissani sain orgasmin vain harvoin mutta tässä suhteessa ei sellaista kertaa ole ollut ettenkö olisi saanut. :D

[/quote]
0

SunLion
no huonoin seksikokemus oli kun eräs anaali-lelu (jossa on jopa "varmistin" jonka pitäisi estää sisään luiskahdus), luiskahti sisään...ja sitä oli siis aivan kamala sitten koittaa saada ulos. Se sattu aivan ******* sti, olin aivan kauhuissani että joudun lähteen päivystykseen..."mikä teitä vaivaa?" "no on tällänen lelu perseessä, voisitkos kaivaa veke?"....No onneksi sen sai sitten ulos..mutta mä itkin viel sen jälkeen ja olin aivan sokissa...Ja sen jälkeen ei pepuseksi kyl maistunu vähään aikaan..

:lol::lol: Ai hittolainen!

[quote author="Vierailija: Asphyxia" time="29.01.2006 klo 04:49"]

[quote author="SunLion"]no huonoin seksikokemus oli kun eräs anaali-lelu (jossa on jopa "varmistin" jonka pitäisi estää sisään luiskahdus), luiskahti sisään...ja sitä oli siis aivan kamala sitten koittaa saada ulos. Se sattu aivan ******* sti, olin aivan kauhuissani että joudun lähteen päivystykseen..."mikä teitä vaivaa?" "no on tällänen lelu perseessä, voisitkos kaivaa veke?"....No onneksi sen sai sitten ulos..mutta mä itkin viel sen jälkeen ja olin aivan sokissa...Ja sen jälkeen ei pepuseksi kyl maistunu vähään aikaan..[/quote]
:lol::lol: Ai hittolainen!

[/quote]
0

Niitä parhaita on monta, ja mitään erityisen huonoa ei ole ollut.

[quote author="Vierailija: Asphyxia" time="29.01.2006 klo 04:46"]

Niitä parhaita on monta, ja mitään erityisen huonoa ei ole ollut.

[/quote]
0

^ :lol:

Eilen taisi tapahtua tämä paras kerta. Tunnepuoli on niin korkealla että sanotaanko näin että tällaisesta on haaveillu aina. Tällaista tapahtuu vain elokuvissa!
Ja vieläkin ottaa vatsanpohjasta kun muisteleekin [color=red]? [/color]
Ja joo molemmat karmeassa puutteessa :D

[quote author="Vierailija: shazzer" time="14.08.2008 klo 02:31"]

^ :lol:

Eilen taisi tapahtua tämä paras kerta. Tunnepuoli on niin korkealla että sanotaanko näin että tällaisesta on haaveillu aina. Tällaista tapahtuu vain elokuvissa!
Ja vieläkin ottaa vatsanpohjasta kun muisteleekin [color=red]? [/color]
Ja joo molemmat karmeassa puutteessa :D

[/quote]
0

Huonoin seksikokemus
Hmm. Varmaanki joku kännisekoilu yhdenillanjuttu.

Parhain seksikokemus
Voisin sanoa, että lauantaipäivänen, jos sitä nyt seksiksi voisi sanoa, no oli se ;D.
Kaveri tuli käymään kylässä kahvilla ja siinä puhuttiin nyt kaikkee paskaa ja naurettiin hervottomana. Sitte mentiin siihen minun sängylleni poriseen ihme juttuja. Painittiin siinä huvikseen ja purasin sitten vahingossa tätä ystävää nännistä. =D siitähän se tulistuki ja päätti kostaa minulle. ja aina jos tein jotain ilkeetä esim. kutitin sitä. se työnsi pikkuhiljaa käsiänsä housuihini. Siinä vaan naurettiin ja painittiin ja yritin aina estellä hieman, mutta eihän sitä oikeen voinu kun olin ihan saatanan kiimassa (tiedä en miksi)
En ole varmaan ikinä ollut niin märkänä. ja loppujen lopuksi olimme kummatki ilman vaatteita painimassa siinä., mutta ei mies ei antanut että se olisi tullut sisälleni. Se perkele aina vaan härnäs, muka oli menossa sisälleni, mutta ei koskaan mennytkään ja olin niin kiimassa.
ja aina kun se käytti pikasesti sen penistä sisälleni se tuntui niin taivaalliselta, että huoh!: ;D
mutta siis kunnon yhdynnäksi asia ei koskaan edennyt, mutta ei se minua haitannut.
Se oli niin hauskaa ja mukavaa ja kiimasta. ;DD

[quote author="Vierailija: jemppa" time="12.11.2007 klo 12:13"]

Huonoin seksikokemus
Hmm. Varmaanki joku kännisekoilu yhdenillanjuttu.

Parhain seksikokemus
Voisin sanoa, että lauantaipäivänen, jos sitä nyt seksiksi voisi sanoa, no oli se ;D.
Kaveri tuli käymään kylässä kahvilla ja siinä puhuttiin nyt kaikkee paskaa ja naurettiin hervottomana. Sitte mentiin siihen minun sängylleni poriseen ihme juttuja. Painittiin siinä huvikseen ja purasin sitten vahingossa tätä ystävää nännistä. =D siitähän se tulistuki ja päätti kostaa minulle. ja aina jos tein jotain ilkeetä esim. kutitin sitä. se työnsi pikkuhiljaa käsiänsä housuihini. Siinä vaan naurettiin ja painittiin ja yritin aina estellä hieman, mutta eihän sitä oikeen voinu kun olin ihan saatanan kiimassa (tiedä en miksi)
En ole varmaan ikinä ollut niin märkänä. ja loppujen lopuksi olimme kummatki ilman vaatteita painimassa siinä., mutta ei mies ei antanut että se olisi tullut sisälleni. Se perkele aina vaan härnäs, muka oli menossa sisälleni, mutta ei koskaan mennytkään ja olin niin kiimassa.
ja aina kun se käytti pikasesti sen penistä sisälleni se tuntui niin taivaalliselta, että huoh!: ;D
mutta siis kunnon yhdynnäksi asia ei koskaan edennyt, mutta ei se minua haitannut.
Se oli niin hauskaa ja mukavaa ja kiimasta. ;DD

[/quote]
1

Paras.. Joku nykyisessä suhteessani ehdottomasti! En oikein osaa erotella yhtä, koska lähes aina on niin kivaa

Ehdottomasti :)

Huonoin kokemukseni oli eka kertani
Silloisen poikaystäväni kanssa aioimme harrastaa seksiä. Hänellä oli mielestäni kyllä aika iso, yli 20cm pitkä ja 4 sormen paksuinen, valehtelematta :shock: ja hän oli 16vuotta. Sitä ei millään saanut seisomaan ja kun vihdoin sai, ja hän työntyi sisääni ja laukesi saman tien.
Itseäni vain sattui ihan perkuleesti :? :arrow: sen jälkeen hän meni suihkuun ja puki päälle ja sanoi "Katotaanko telkkaa?" :D
Jälkeenpäin harmitti kauheasti. Eipä ollut sellainen eka keta, kun olin kuvitellut, mutta harvalla on. :roll:

[quote author="Vierailija: Suhfeli" time="18.01.2006 klo 01:59"]

[quote]Paras.. Joku nykyisessä suhteessani ehdottomasti! En oikein osaa erotella yhtä, koska lähes aina on niin kivaa [/quote]

Ehdottomasti :)

Huonoin kokemukseni oli eka kertani
Silloisen poikaystäväni kanssa aioimme harrastaa seksiä. Hänellä oli mielestäni kyllä aika iso, yli 20cm pitkä ja 4 sormen paksuinen, valehtelematta :shock: ja hän oli 16vuotta. Sitä ei millään saanut seisomaan ja kun vihdoin sai, ja hän työntyi sisääni ja laukesi saman tien.
Itseäni vain sattui ihan perkuleesti :? :arrow: sen jälkeen hän meni suihkuun ja puki päälle ja sanoi "Katotaanko telkkaa?" :D
Jälkeenpäin harmitti kauheasti. Eipä ollut sellainen eka keta, kun olin kuvitellut, mutta harvalla on. :roll:

[/quote]
0

Olen nauranut ihan vedet silmissä näille kaikille karmaiseville kokemuksille, joita olette kohdanneet. Toi Jimmyn neitsyyden menetys oli kyllä ehdottomasti surkuhupaisin sähläys ikinä :D

Oma huonoin keikkani oli yhden säädön kanssa joitakin vuosia sitten. Kaveri pani takaapäin ja päätti kesken aktin, täysin ilmoittamatta, vaihtaa lajityypin anaaliseksiksi. Päästin aikamoisen kiljaisun, kompuroin ylös sängystä. Kipu oli niin kova että taju meni ja pyörryin siihen sängyn vierustalle. Kundi oli todella nolona ja pyyteli anteeksi, mutta eipä tehnyt sen jälkeen enää mieli pitää yhteyttä siihen tyyppiin...

Hyviä kertoja ei viitsi kertoa, kun ei ne kuitenkaan ketään kiinnosta :D

[quote author="Vierailija: unikeko" time="25.01.2006 klo 08:22"]

Olen nauranut ihan vedet silmissä näille kaikille karmaiseville kokemuksille, joita olette kohdanneet. Toi Jimmyn neitsyyden menetys oli kyllä ehdottomasti surkuhupaisin sähläys ikinä :D

Oma huonoin keikkani oli yhden säädön kanssa joitakin vuosia sitten. Kaveri pani takaapäin ja päätti kesken aktin, täysin ilmoittamatta, vaihtaa lajityypin anaaliseksiksi. Päästin aikamoisen kiljaisun, kompuroin ylös sängystä. Kipu oli niin kova että taju meni ja pyörryin siihen sängyn vierustalle. Kundi oli todella nolona ja pyyteli anteeksi, mutta eipä tehnyt sen jälkeen enää mieli pitää yhteyttä siihen tyyppiin...

Hyviä kertoja ei viitsi kertoa, kun ei ne kuitenkaan ketään kiinnosta :D

[/quote]
3
Katso kommentoinnin säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä