pidätkö sperman mausta? - Seksi

Ebichu

Omat kokemukset on ollu kyllä ihan myönteisiä, musta on jopa kivaa kun toinen laukeaa suuhun ja saa niellä :shock: Tykkään siitä lämpimästä tunteesta joka leviää suuhun, ja eikä oo muita makuvaihtoehtoja tullu vastaan kuin tämä suolainen, eikä siinä mielestäni mitään vikaa ole.

Sivut

Kommentit (362)

NightQueen

Juu tantraseksi kuulostaa munkin mielestä sellaiselta mistä varmaan tykkäisin. Mutta voin kuvitella mieheni reaktion jos tuon sanoisin ääneen... :roll:

hennuska

Niin ajattelin tässä udella että kuinka moni OIKEESTI tykkää sperman mausta? :wink:

ja JOS pidätte, niin mikä on se erikoisin paikka johon olet vastaanottanut sperma lastin? :roll: Mikä on paras paikka ottaa vastaan spermat? :wink:

itse tykkään spermasta erittäin paljon, on niin ihanaa ottaa spermat suuhun ja niellä ne, maistaa sen taivaallinen maku, ja tämähän on sitten vain tietty mun mielipide. Sen takia teiltä utelenkin että mitä TE olette mieltä?! :)

olen nauttinut spermasta mm. hedelmäsalaatin seassa :P

minäkö *PERVO*?! :wink:

figaro

Riippuu mitä sperman erittäjä on syönyt :lol: En tosiaan niele ollenkaan..

Ja oletko hennuska tosissasi, että salaatin sekaan olet viskannut?

hennuska

se on ihan totta :wink: suun kautta lautaselle ja salaatit siihen päälle.. mut sit sen maku kyllä hävis sinne salaatin sekaan :? mutta silti oli kivaa :wink: onhan sitä lasistakin tullu juotua ;)

Jzzu

Se että nielen riittänee vastaukseksi.
Eihän se mitään hirmu herkkua ole mutta meneehän se.
Pitäisi päästä maistamaan miltä maistuu sperma nyt kun kulta lopettanut tupakan polton josko olis sivumaut jo spermasta jääneet pois. :lol:

SooZ

just joo että ihan salaattiin.. :roll:

Itse en pahemmin voi sanoa että tykkäisin tai että en tykkää. Aika neutraali oon. Ei se nyt mitään suurta herkkua ole.
Enemmän se tuoksu etoo.

Neppis_

Hmm .. itse ajatus mitä koko sperma on, ei kyl houkuttele (pienen pienet eliöt mun kurkust alas . . äyks) , mutta kyl mä oon muutaman kerran niellyt.
Ja jos "mausta" puhutaan, en kyllä ole juuri maistanut mitään..
ainoastaan tuntenut lämmön suussani.

MITÄH? -salaatin sekaan ?? joopa joo . . terveellistä ja paljon naiselle ravitsevia aineita kyl sperma sisältänee mut vielä Erikseen syömään .
*puistatus* .. niin no omamahan mieltymyksesi on :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat