Tervetuloa keskustelemaan

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Vierailija
16.2.2012

Onkohan kellään ollut saman tyyppistä ongelmaa? Menin pokaystäväni kanssa kihloihin ystävänpäivänä ja nyt pitäis jossain välissä kertoa siitä minun vanhemmilleni. Ongelmana on vaan se että minun vanhempani varsinkin äiti ei ole pitänyt yhtään poikaystävästäni.

Vierailija
5.9.2009

Olen tässä kesän aloitellut uutta suhdetta ja seurusteluksi se on muuttunut. Olen vielä nyt 23-vuotiaanakin neitsyt ja koska ystävien kanssa ei oikein näin intiimeistä asioista tule puhuttua niin ajattelin että tänne uskallan tulla kyselemään asioita ja lukemaan toisten näkökulmia.

Vierailija
13.3.

Kaikki jotka käyttävät kyseistä pillerimerkkiä, tulevat käyttämään tai miettivät aloittavansa tulkaa ihmeessä keskustelemaan tänne !

Vierailija
To 21:44

Vakavasti ottaen, olen pettynyt siihen kun naisilla on pienet rinnat, tai ei rintoja juuri ollenkaan. Todella vaikea löytää edes kohtalaisen kokoiset rinnat omaavia naisia.
Vaikka olisi vähän ns. lihaakin luitten ympärillä, niin silti rinnat on usein pienet.

Vierailija
Ke 16:54

Moikka. Olen siis jo päälle 30v ja en nyt aivan täysin kokematon ole, mutta ei nyt voi sanoa, että montaa seksikokemusta olisi kertynyt. Olen aina ollut varsin kömpelö ihmisten kanssa, eräänlainen sosiaalinen erakko. Tuntuu, etten oikein osaa edes puhua naisille mitään.

Vierailija
29.4.2015

Tahtoisin kovasti uusia ystäviä täältä Rovaniemeltä. minulla on yksi hyvä ystävä vain ja alkaa tuntua että sosiaalista elämää ei ollenkaan. Olen 20, työtön ja tykkään jutella kaikesta! Kiinnostuksen kohteita on shoppailu,  koirapuistossa käynti sekä muut tyttöjen jutut!

Vierailija
17.5.

Elikkä olen ollut parisuhteessa nyt 3 vuotta. Saan orgasmin miehen kanssa kun hän nuolee tai hieroo, mutta en ikinä ihan yhdynnässä. Seurustelumme alkaessa en ollut ikinä saanut kenekään kanssa orgasmia, eivätkä ne tietenkään alkaneet myöskään tämän miehen kanssa heti ekasta kerrasta.

Vierailija
11.5.

Laittakaa vaik sähköpostii alle jos ootte vailla uusii frendei, helsinki ja muu pks käy myös. Iällä ei niin välii mut ois kiva jos ainaki täysikänen oisit, ite oon 25.

Pe 20:59

Oon muuttamassa 700km päästä sinnepäin, muttta.... En ole ikinä edes käyny tampereella :D kertokaa minne ei kannatte muuttaa ja minne kannattis! Toi tieto auttas mua tosi paljon. Haluaisin myös tietää, mitä kautta ootte hommannu itelle asuntoja :) en ole opiskelija, joten ei opiskelija-asuntoja.

Vierailija
Ma 11:02

Olen 22 ja viikko sitten muuttanut Rovaniemelle. En tunne täältä muita kun miesystäväni ja kaipaisin myös omia ystäviä joiden kanssa urheilla käydä viihteellä ja kahvitella. Olen vakituisessa työssä rakennusalalla maalarina. Harrastan salia, kelkkailua. Olen sosiaalinen ja huumoria löytyy.

Vierailija
Su 22:01

Laittakaas jotain hasun hauskoja (kirjotan sen nyt noin lolz) vitsejä/mustaan huumoriin liittyvii vitsejä. Haluun nauraa

Vierailija
1.7.2006

me usein vuokrattiin eksän kanssa leffoja. ei mennyt kun euro per nokka, ei siis mitenkään kamalasti. siihen kun vielä vähän karkkia päälle, niin kuluu pari tuntia mukavasti. :D

ja yhdessä saunominen on tosi kivaa! nyt kesällä voitte mennä vaikka rannalle.

Kysely
Vierailija
Su 14:27

Siis Randomi.fi:ssä on chathuoneita. Yleinen on yksi niistä. Nyt siellä ei saa edes mainostaa hyvää YouTube kanavaa, sellaista LPS Lensku kanavaa.

Vierailija
21.4.

Heippa!
Oletteko käyttäneet timma palvelua?
Timmasta voi siis varata paruutuneita kampaamoaikoja ja myös esim. hieronta aikoja.
Itse olen yllätyin kuinka helppo ja kätevä sovellus timma on. Siellä on myös paljon vapaita aikoja joka on plussaa.

Vierailija
La 13:10

Moido. Ois haussa pääkaupunkiseudulta mukavia tuttavuuksia. Aina hauskempaa olis jos olisit sinkku vaikka about 26-37-vuotias koska sinkuilla on aina hauskempaa ja tietenkin enemmän aikaa nähdä ystäviä :-)

Vierailija
Pe 23:07

Mulle määrättiin siis tuo zidoval kuuri. Ohjeessa sanotaan että geeliä tulee annostella asettimeen 5g, mutta asettimessa ei ole mitään merkkiä, missä kohti se 5grammaa on.. voikoha se siis olla koko asettimellinen se viisi grammaa? Kokemuksia kellään tästä? 😂

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 497267
  • Viestiketjuja yhteensä 21621
  • Käyttäjiä yhteensä: 6633
  • Uusin käyttäjä: Käyttäjä1012