Mies ei laukea yhdynnässä

Vierailija

Minulla on sellainen ongelma että poikaystäväni ei laukea yhdynnän aikana. Hän on siis ensimmäinen eikä muita seksikumppaneita minulla ole ollut. Joten on vaikea tietää olisiko hän ainoa tämän ongelman kanssa vai onko vika minussa. Suuseksin aikana hän laukeaa kyllä ihan normaalisti. Olen ihan varma että olen liian löysä koska kalun koko on jopa normaalia hieman suurempi. Asia on tuottanut hirveesti päänvaivaa ja ahistaa etten ole niin hyvä kun voisin olla. Lantionpohjalihastreenin olen aloittanut mutta tuloksia ei ole vielä näkynyt. Mikä neuvoksi ja miten voin tietää olenko liian löysä?

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen ongelma että poikaystäväni ei laukea yhdynnän aikana. Hän on siis ensimmäinen eikä muita seksikumppaneita minulla ole ollut. Joten on vaikea tietää olisiko hän ainoa tämän ongelman kanssa vai onko vika minussa. Suuseksin aikana hän laukeaa kyllä ihan normaalisti. Olen ihan varma että olen liian löysä koska kalun koko on jopa normaalia hieman suurempi. Asia on tuottanut hirveesti päänvaivaa ja ahistaa etten ole niin hyvä kun voisin olla. Lantionpohjalihastreenin olen aloittanut mutta tuloksia ei ole vielä näkynyt. Mikä neuvoksi ja miten voin tietää olenko liian löysä?

Käytättekö kumia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo käytetään

Kortsu voi vaikuttaa miehen laukeamiseen. Oletko tiukka? Mun exä ei meinannut laueta kun sanoi että olen niin tiukka...vaikka kyllä pitäis olla toisinpäin.

Paljon nähnyt

Laukeaminen on kiinni useista asioista. Onko hyvä vireystila vai onko valvottu paljon putkeen? Onko syöty kunnolla vai kitsastellen pitkällä aikavälillä? Onko vitamiinit kohdallaan? Millainen peruskunto? Sitten suhde, onko rakkautta vai vain kumppanuutta? Tekeekö kumpikin kiihottumisen eteen jotain? Onko pelkoa raskaaksi tulemisesta ennen sopivaa aikaa? (Opinnot kesken?). Laukeaminen tapahtuu kokonaisvaltaisesti sekä alapäässä että aivoissa. Aivot tarvitsevat ärsykkeitä samoin kuin itse elin. Suun kanssa onnistumisessa on mielestäni kyse juuri tästä. Se on riittävän kiihottavaa visuaalisesti aivojen kannalta jolloin laukeaminen tapahtuu. Kannattaa kokeilla näitä visuaalisia juttuja (kivat alusasut) ja pikku tuhmuus.. Miehet ovat enemmän visuaalisia otuksia ;-)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat