Puoleksi vuodeksi kaukosuhteeseen ilman tapaamisia, onnistuuko?

Sini

Elikkä olen lähdössä toiselle puolelle maapalloa töihin puoleksi vuodeksi ja poikaystävä jää Suomeen. Ollaan seurusteltu kohta kolme vuotta ja kulunut vuosi on ollut tosi raskas. Sain tietää pettämisestä ja nyt ollaan kuitenkin jatkettu yhdessä, nyt tilanne alkaa olla jo jokseenkin käsitelty.
Itse aattelen, että puolen vuoden etäsuhde voi tehdä ihan hyvää. Ainakin molemmat saa miettiä rauhassa, että halutaanko tässä suhteessa jatkaa. Miehelle tämä on minun näkökulmastani tavallaan myös "koeaika", selviää pystyykö olla puoli vuotta pettämättä, kun ei ole läheisyyttä/seksiä tarjolla meidän asuessa eri mantereilla.
Mutta nyt siis lähinnä haluaisin kuulla kokemuksia esim vaihdon ajalta, voiko etäsuhde toimia, jos ei tavata kertaakaan tuon puolen vuoden aikana? Rahat ei yksinkertaisesti riitä matkustaa toista tapaamaan. Kaikki etäsuhteeseen liittyvät kirjoitukset on tilanteesta, jossa nähdään ainakin kerran kuussa tms.
Kertokaa siis omista kokemuksistanne, niin hyvistä kuin huonoistakin! Oisi kiva kuulla, että mitä tässä nyt on edessä..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat