Unohtunut e-pilleri ekalla viikolla

shiit

Pakko tulla nyt avautumaan että saan mielenrauhan.

Harrastin seksiä viime viikon torstaina, mulla oli sillon vielä menkat (aika tiputtelevana tosin ettei enää runsaat) mutta suihkussa hoitui. Seuraavana päivänä eli viime viikon perjantaina aloitin uuden liuskan Gestinyl-pillereitäni. Tällä viikolla en sitten ollutkaan muistanut keskiviikkona ottaa pilleriä, joten torstaina otin kaksi putkeen pakkausselosteen ohjeen mukaan. En tiedä miten toi unohdus on sattunut sillä mulla on puhelimessa sovellus joka lopettaa muistuttamisen vasta kun oon kuitannut otetuksi. Kai oon painanut otetuksi vaikken vielä ollut ottanutkaan. Noh, olin seksiä harrastaessa myös kännissä kuin käki, joten en muista tuliko jätkä sisääni.. Vaikka onhan raskauden mahdollisuus siis tottakai vaikka olisi tullutkin, mutta turhauttaa kun en sitäkään muista.

Pakkausselosteessa lukee, että jos on harrastanut seksiä unohtunutta tablettia edeltäneen viikon aikana niin on mahdollisuus raskauteen. Kuinka todennäköistä tää nyt sitten on? Etenkin, kun mulla oli vielä menkat sillon, joten eihän sillon hirveen suuri todennäköisyys ole? Hävettää ihan pirusti, sillä en oo koskaan ennen unohtanut pilleriä. Olin vielä sellasessa kännissäkin etten kyllä ennen oo ollu, joten muisti pätkii ja turhauttaa kun harrastan tollasia yhden illan juttuja todella harvoin ja sit käy näin. Kaiken stressin lisäksi mulla on just muutto uudelle paikkakunnalle tulossa, joten tarkoitukseni oli syödä nyt kaks laattaa putkeen koska en jaksa runsaita menkkojani muutossa. Nyt kuitenkin pitäis varmaan pitää tauko niin tietäisin tuleeko menkat vai ei eli onko mahdollisuus että oon raskaana.. Vai voisinko vain syödä kaksi laattaa putkeen ja tehdä vaan testin?

Koska raskaustestissä näkyy, jos oon raskaana? Mistä niitä ees saa, apteekista joo mutta entä perus marketeista? Oon ihan ulapalla kun en oo koskaan joutunut tekemään. Nolottaa niin koska mikään tässä ei oo yhtään mun tapasta, oon niin urhoollisesti syönyt pillereitä aina ja hyvin harvoin edes harrastan seksiä. :(

Kommentit (2)

Vierailija

Voi luoja! Minkä ikänen mahdat ollakaan sitten niin pitäisi alkaa ottamaan hieman vastuuta asioista ja ymmärtää niiden seuraukset. .

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat