Ruk-kurssijuhla joulu 2016

Daami

Sain ystävältä kutsun ruk:n kurssijuhlaan. Jännittää niin paljon, kun oon lukenu kaikenlaisia kokemuksia. Käyttäytyykö uo:t oikeasti niinkuin herrasmiehet? (Avaa ovet, auttaa takin pois ja päälle, kaataa juotavaa yms. ) Jännittää kun en ole koskaan saanut sellaista kohtelua! Mitä tapahtuu varsinaisessa juhlatilaisuudessa? Ja onko pakko olla päivällisen aikana olkapäät peitetty? Ovatko monet tytöt käyneet kampaajalla, että kuinka paljon daamit panostaa kyseiseen juhlaan? En malta odottaa!!

Kommentit (11)

Daami2

Moi! Oon kans tulossa joulukuussa ruk:n kurssijuhlaan. Oon kans ihan täpinöissäni siitä kun oon lukenu kaikkee. Panostan kyllä aika huolella koska tää on ainutkertanen tilaisuus ja haluan oikeesti näyttää hyvältä :D

Ap

Hihiii minä jo kokeilin tänään jo siskon mekkoa, muuten hyvä, mutta vähän liian pitkä.. täytyy kysyä jos saisin vähän lyhentää ettei tartte kompastella portaissa.. Niin kivaa ja jännittävää! Joo just tänään mietin että haluan panostaa kunnolla -kerrankin on aihetta siihen.

unicorn

Moikka! En oo näemmä ainoo joka on jo selannu kaikki mahdolliset keskustelut aiheesta :D Mäkin siis poikaystävän avecina tulossa juhlimaan ja malttamattomana odotan jo! ;D panostuksen kanssa samoilla linjoilla kuin edelliset daamit, onhan toi sen verran fiini tilaisuus ;) Kampaajaa vaan mietin että jos edellisenä iltana käy niin ehtiikö se siinä (lyhyen) yön aikana jo mennä ihan pilalle... :o vaihtoehtona ois kans väkertää itse jotain siskon avustuksella sillon aamulla ennen lähtöä :D

Daami2

Oon kans miettiny edelliselle päivälle kampaajaa. Onneks mul on lyhyet hiukset niin saan ne kyl paranneltua jotenki jos ne menee päin persettä yöllä :D

excited

Täällä myös yksi tuleva avec, kutsu oli ihana yllätys kaveripojalta :D Oon kyl iha innoissani, kääk. Mietin myös edelliselle illalle kampaajaa, oon niin onneton hiustenlaittaja että itse en ainakaan ala mitään väkertelemään. Ja tuosta hartiahuivista ruokailun aikana, etiketin mukaan periaatteessa pitää olla, mutta useammastakin paikasta netistä oon lukenut että aika monella sitä kuitenkaan ei ole. 

Daami2

Oisko helpompi tehä aveccien ryhmä esim. facebookiin tai johki. Oon huono käymään tääl netis kattomas näitä keskusteluja. Kannattaako kukaan vai onko turha?

Hämmentyny

Mä sain kutsun kaveriltani todella odottamatta, mutta onneks mekko on kaapissa valmiina jenkeistä Prom-juhlista. Ehkä eniten  mietityttää hiukset koska tuun oulusta asti (entiiä millä tai millon) et meneekö jo matkan aikana hiukset sit pilalle.. Onneks on aikaa stressata vielä pari kuukautta 

Daami

Daami2 kirjoitti:
Oisko helpompi tehä aveccien ryhmä esim. facebookiin tai johki. Oon huono käymään tääl netis kattomas näitä keskusteluja. Kannattaako kukaan vai onko turha?

Vois olla kiva semmonen, jaksaako joku väsätä vaikka facebookiin? Olis kivaa stressata yhessä ;)

Daami2

Daami kirjoitti:
Daami2 kirjoitti:

Vois olla kiva semmonen, jaksaako joku väsätä vaikka facebookiin? Olis kivaa stressata yhessä ;)

Mä voin tehä täs ny illan aikana :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat