Enterorokko :(

Vierailija

Heips. Olen 16v ja tulin hakemaan vertaistukea... ENTEROROKKO SUUSSA!!! onko muilla ollut, kauanko kesti, miten selvisitte???? Kokemuksia... Itsellä suu ja nielu täynnä, kolmas päivä menossa.. ja lisää vain tulee.. myös suun ympärillä hieman.. miten tästä selviää, edes puhumisesta ei tule mitään :(

Kommentit (2)

Vierailija

itse olen 14-v ja minulla on nyt enterorokko suussa puhuminen ja syöminen on vaikeaa. kurkku niin kipeä etten saa edes unta.

olen juonut lämpimiä juomia ja ottanut finrexiä se auttaa vain hetkellisesksi.

Koitin välttää veden juomista koska se sattui mutta nyt huomaan että se auttaa. kävin myös lääkärissä ja hän sanoi että mikään muu kun lämpimien juomien ja keittojen juominen ei auta.

Vierailija

Hei olen myös pitänyt enterorokon, kieltämättä oli yksi kamalimmista taudeista minkä tiedän!! Olen 22 vuotias ja pidin rokon loppukesästä ja se kesti jotain 2 kk. Itselläni ilmestyi näppyjä vain jalanpohjiin ja kämmeniin. Säästyin onneksi suun alueen näppylöiltä ja kynsien lähdöltä! Se kutina oli aivan jäätävä mutta sain siihen lääkkeeksi lääkärin määräämän reseptin joka kyllä auttoi ja kutina loppui. Mutta kävely oli yhtä tuskaa...ja sit kun ne näpyt alkaa "puhjeta" niin kannattaa alkaa rasvaamaan kyseiset alueet ettei kuivu. Ja vaikka kyseinen tauti tarttuu erittäin helposti, niin mun tauti ei levinnyt edes, ihmekyllä, ei siskoon (jonka kanssa olin juonut samasta mukista) noin pari pvää ennen kun sain tietää et mul on toi kyseinen rokko. Ja poikaystävään ei tarttunu myöskään ;o

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat