Kavereita Etelä-Karjalasta

ttiia91

Moikka !

Mie oon 25-vuotias nainen Imatralta. Ja kaipaisin uusia kavereita / ystäviä. Asun avoliitossa ja seurustellut jo 5-vuotta mieheni kanssa. Kaverit ovat tämän seurusteluajan myötä karsiutuneet ja olen huomannut kuka on tosi ystävä ja kuka ei. Ja joutunut monet kerrat pettymään kavereiden suhteen.
Nyt suoraan sanottuna on välillä todella yksinäistä kavereiden suhteen. Kaipaan ystävää jolle puhua ja viettää aikaa ja tehdä niitä naisten juttuja keskenään. Olen sosiaalinen ja todella puhelias ihminen ! Itseni mielestä aika hauska ja omaan hyvän huumorintajun. Miun kanssa on helppo puhua asiasta kuin asiasta. Jos haluut tutustuu minuu tosissaan ni viskaa viestillä ni
puhutaan lisää !

Ps. Tää on miun eka "kaverideitti " ilmoitus, etten oo ihan hirveen hyvä täs kertoo enempää. Mut juttu kyl muuten aina luistaa hyvin.

Kommentit (3)

Vierailija

Ikäväkseni joudun toteamaan että olen 29v ja samalta paikkakunnalta mutta miespuoleinen. En tiedä onko pienen paikkakunnan vika, syy omassa poikkeavuudessa vai missä mutta kokemukset ovat aikalailla samoja.

ttiia91

Niin en tiedä onko pienen paikkakunnan vika vai itselleni sitten osunut juuri kaikkiista huonoimmat "kaverit", jotka ovat puukottaneet selkään. Jotenkin tympii, kun tuntuu ettei meinaa kunnon kavereita löytyä joihin voisi luottaa. Eikä jaksaisi mitään teini pelleilyä enään tässä iässä. Ja ensimmäistä kertaa tälläiseen viestiä laitoin jos sattuisi vaikka johonkin kivaan tyyppiin täällä tutustuvan. Mutta ei nytten täälläkään näitä viestejä ole oikein tullut. 😁 Että ei täällä alueella vissiin kukaan käy tälläsellä palstalla.

ilopilleri

Heipodei, jos vielä etsit seuraa (tai kuka tahansa muu) niin täällä yksi 21v vasta imatralle muuttanut naishenkilö! Olen tälläinen pirteä höpöttää ja etsin seuraa kahville/kaupungille/shoppailemaan/leffaan/baariin/lenkille tai mitä ikinä :D en oikein tunne enää Imatralta porukkaa vaikka täältä päin olenkin lähtöisin, suurin osa vanhoista kavereista on muuttanut täältä pois.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat