Poikaystävä valehteli panoistaan enkä pääse yli

Vierailija

Olen seurustellu poikaystäväni kanssa vuoden. Meillä oli vaikea ja pitkä säätö, koska hän ei ollu varma mitä haluaa minusta ja minä taas halusin seurustella. Tapailtiin aluksi tosissamme, ja myöhemmin vähän kaverillisemmin, jolloin oli sopimus että muitakin ihmisiä saa tapailla, jos löytyy joku oikeasti tosi sopiva. Tästä pitää kuitenkin kertoa toiselle.

No lopulta asiat luisti hyvin ja alettiin seuristelemaan. Kysyin tuolloin miehen seksikumppaneista, ja hän kertoi ettei pannut ketään säätömme aikana. Myöhemmin keskustelimme asiasta pariinkin otteeseen, ja hän oli lähinnä ärsyyntynyt etten usko. Luotin siis häneen ja uskoin että asia on näin. Seurustelu jatkui hyvin, ja suhde on ollut kaikin puolin täydellinen. Kunnes pitkän ajan päästä sivusimme aihetta taas, ja päätin kysyä vielä viimeisen kerran, koska jokin häiritsi. Ja tällöin hän paljasi että oli harrastanut yhden illan jutun säädön aikana, vieläpä ajankohtana jolloin meillä meni ns. "hyvin" ja olin itse ollut todella toiveikais. Olin jopa ollut yhteydessä häneen samana yönä, ja olimme viettäneet päivän yhdessä. Jotenkin tämä saa minut tuntemaat itseni erittäin typeräksi.

Ajattelin seurustelun alussa että jos tämmöinen on tilanne niin enpä minä voi hänelle aiheesta valittaa. Nyt kuitenkin en meinaa millään päästä yli tapahtuneesta, ja siitä että hän valehteli minulle koko onnellisen seurusteluaikamme. Eroa tästä ei tule, mutta mietin silti onko missään määrin oikein että koen nyt luottamusonglemaa ja ahidstusta asiasta, sekä niin että mielestäni hän toimi väärin? Vai olenko aivan kohtuuton?

Kommentit (2)

Jasminuu
Seuraa 
Liittynyt25.9.2016

Varmasti inhottava tilanne! Komppaan äskeistä. Kerro ajatuksistasi miehelle suoraan, mutta varo ettet syyllistä, koska muuten mies voi sulkeutua täysin. Yritä saada rauhallinen keskustelu aikaiseksi, jossa kysyt miehen motiiveja valehtelemiselle, sekä yrität saada hänet ymmärtämään tilanteen sinun kannaltasi. Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat