Ystävä hakusessa Oulusta! :)

Vierailija

Heips!

Etsiskelen naispuolisia ystäviä Oulusta ja sen lähiseuduilta :)

Olen 22-vuotias nuori nainen, ja opiskelen Oulun yliopistossa nyt kolmatta vuotta kasvatusalalla. Olen muuttanut Ouluun 2 vuotta sitten melko kaukaa, joten läheisiä ystäviä ei ole vielä oikein löytynyt uudesta kaupungista. Koulukavereita ja hyvänpäivän tuttuja on kyllä kertynyt jonkun verran, mutta tuntuu, että ne ovat jääneet pinnalliselle tasolle yhteisten kiinnostuksen kohteiden puuttuessa. Ei ole vaan klikannut niin vahvasti, että heitä näkisi myös vapaa-ajalla.

Luonteeltani olen rauhallinen, ystävällinen, puhelias ja huumorintajuinen. Aluksi saatan isossa, vieraassa porukassa olla vähän ujo, mutta tutustuessa avaudun aika nopeasti, jos minulla klikkaa jonkun henkilön kanssa. Tykkään vapaa-ajallani käydä kävelylenkeillä, nähdä kavereita ja poikaystävääni sekä kierrellä kaupungilla kauppoja ja kahviloita. Kuuntelen dance- ja poptyylistä musiikkia pääasiassa, mutta välillä menee myös melodinen death metal musiikki, rock-musiikki tms. En oikeastaan halua kategorisoida liikaa musiikkimakuani, pääasia et kuullostaa hyvältä :3

Valokuvaan ja piirtelen aina silloin tällöin. Pokemon Go ja Simssit ovat suosikkipelejäni, joita tulee pelailtua. Tykkään myös silloin tällöin (kerran-pari kuussa) käydä viihteellä yökerhoissa. Vaikka olenkin melko rauhallista tyyppiä, tykkään kuitenkin välillä tehdä spontaaneja juttuja ja heittää välillä vähän roisimpaakin läppää. Yritän suhtautua avoimesti kaikkeen uuteen enkä halua rajoittaa itseäni liikaa.

Etsiskelen n. 20-28-vuotiasta ystävää, tosin iän heitto vuodella tai parilla jompaankumpaan suuntaan ei ole ongelma. Ystävyydessä arvostan luotettavuutta, syvällisiä keskusteluja, rehellisyyttä ja sitä, että asioista puhutaan suoraan ja avoimesti ilman, että täytyy arpoa mitä toinen ajattelee. Arvostan heittäytymistä ja hauskan pitämisen taitoa sekä myös sitä, että osaa ottaa myös rennosti ja jutella syvällisistäkin aiheista vaikkapa kävelyllä tms. 

Toivon ystävältä sitä, että meillä on jotakin yhteistä kiinnostuksen kohteissa. Kaikessa ei tarvitse olla samanlaisia. Pääasia että meillä on hauskaa ja mukavaa yhdessä!  Laita viestiä alla olevaan sähköpostiosoitteeseen, jos kiinnostuit!

etsimassaystavaa@gmail.com

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat