Tinder yms muut

Vierailija

Onko kukaan samaa mieltä et jossain pitäs olla lista sellasista tyypeistä jotka on loppupeleissä ihan kuspäitä. Helkkari kun ottaa päähän panostaa ja sit joutuu pettymään :|

Kommentit (5)

Vierailija

Oltiin siis sovittu treffit eiliselle mut tää jätkä ei sit enää vastannut viesteihin ollenkaan. En kyllä omasta mielestä sanonu missään vaiheessa mitään sellaista et olis ollu syytä tollai tehdä. Olis edes sen verran munaa sanoa ettei kiinnostakaan. Ap

Vierailija

Olis hauskaa jos olis joku "realtinder" mihin vois laittaa oman alueen käyttäjistä arvosteluja, jotta muut voi kattoo kans. Sillee kuvan alle että "käytiin ulkona, pelkkä playeri" tai "hyvä jätkä, ei vaan sovittu toisillemme" yms.

Ite oon käyny Tinderin kautta ulkona n. 20-25 kertaa ja n. jokaisilla ollaan vähintään suudeltu, suuri osa johtanut myös seksiin. Mutta loppupelissä kaikki pelkkää paskaa. Kuvat valehtelee aina ja oikeastaan kaikilla on jotain ISOJA ongelmia. Joko narkkareita, ihme foobisia, kammoisia, ahdistuneita, todella paskoja ihmisiä, narsisteja, mitä kaikkee...

Ite oon kunnollinen, työssäkäyvä ja haluaisin löytää elämänkumppanin mutta työni ja elämäni puolesta on todella vaikea tutustua uusiin ihmisiin ajankäytön puolesta, niin päädyin seuranhakupalveluihin. Ikävä juttu ettei niistä löydy mitään :C

Vierailija

Tää on NIIIN totta. Oon ite myös niin pettynyt tinder yms muihin noitten sovellusten miehiin. Ei vaan enää ees jaksa kiinnostaa koko tinder koska tiiän että joutuu aina vaan pettymään :| mutta vähän sama se on baarissakin, ne miehet ketkä tulee jutteleen ja tekee aloitteita on yleensä playjereita ja ettii vaan yhen illan juttuja..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tää on NIIIN totta. Oon ite myös niin pettynyt tinder yms muihin noitten sovellusten miehiin. Ei vaan enää ees jaksa kiinnostaa koko tinder koska tiiän että joutuu aina vaan pettymään :| mutta vähän sama se on baarissakin, ne miehet ketkä tulee jutteleen ja tekee aloitteita on yleensä playjereita ja ettii vaan yhen illan juttuja..

No kannattaisikohan tehdä itsekin joskus niitä alotteita, eikä lähteä aina niiden stereotyyppisten "pleijereiden" matkaan?

uhri tai idiootti

Mulla on monta huonoa kokemusta Tinderistä ja yksi hyvä. Voisin aloittaa huonoista:

1. Menin ekoille Tinder-treffeille jäbän kaa, jonka kaa puhuin varmaa puol vuotta. Heti ekoilla treffeillä se alko kutsumaan mua tyttöystäväksi ja tyylii suunnitteli mun kaa koko tulevaisuuden. Sanoin kyl sille iha selväksi jo ennen tapaamista et en ala heti seurustelemaan,vaan mun pitää ensiksi tutustuu kunnolla ihmiseen. Jotenkin siihen jäbään heti meni maku, ku se oli jotenkin liian innostunut ja kaikista pahin hän oli mustasukkainen kaikesta mikä liikku (myös mun kissasta). Kaiken jälkeen hän vielä kuumotteli mua somessa noin 2-3 kuukautta.

2. Seuraavat tapaus oli jätkä, joka inisi koko ajan et se tulisi minun luokse kylään. Ollaan taas kerran juteltu pitkään, mut jotenkin pelkäsin kutsua sita mun luokse. okei... päätin et iha sama. Toivoin et se on vaa mukava ihminen niin kuin netissä (ja ei tarvii sanoo mitää. tiiän et oon idiootti ku ajattelin niin). Keitin kahvit ja odotin sit hänen tuloa... Heti ku jätkä pääsi minun luokse nii se alko ahdistelee mua. Tunnin päästä häädin sen kotoo pois. Jäbä haukku mua huoraks ja potkas mun kissaa, ku se pyöri sen jalois. En siis harrastanut seksiä kyseisen tinderparin kanssa ja ihmettelin kovasti miksi se mua noin kutsu. Tän jälkee mulle tuli shokki ja en tiennyt ees miten mun piti reagoida tähän.... Jäbä kuumottelee mua vielki somessa. Aina se löytää mut jostain insta, face, whatsapp.... Ja täst on nyt puol vuotta

3. Kolmannet treffit olivat varmaa pelottavimmat. Perus perjantai ilta ja olin juonut pari kaljaa, jätkä tekstaa mulle et kävisin hänen luona bileissä ja tietenkin menin :D Noh... tultuaan miehellä ei ollut mitään bileitä sielä ja oltii vaan kahestaa. okei... en saisi hirveesti kommentoida toisen elämäntilaa ja asumista, muta se kämppä oli iha LÄÄÄVÄ! Roskaa joka puolella, vanhat paskaset kalsarit lattialla ja pölyä varmaa 10 cm tv:een päällä... Päässä vaa pyöri koko ajana "hyi saatana, hyi saatana, hyi saatana...".  Kaiken lisäks miehel oli vaan yksi vastaus jokaiseen mun asiaan: kova. -Olen töissä sairaalas. -kova. -asun herttoniemes -kova... Mikä v####n kova? Keksin taas jonkun tyhmän syyn, et kissa kuolee ja lähin menee.

4.Päätin et en ikinä kutsu ketään mun luokse ja en mene kenenkään luokse kylään, siis menin tämän miehen kanssa kahville.. Ei siin mitää vikaa muuten ollut paitsi se, et jätkä oli kääpiö.. olen siis 175 cm pitkä ja mun Tinder-kuvauksessa lukee et tykkään pitemmistä jätkistä ja et ei tarvii pistää sydäntä jos on lyhyeempi. Kaiken lisäksi meijän välisessä keskustelussa jätkä valehteli mulle,että on 185 cm pituinen, mutta oli 165 cm varmaa.. kaiken lisäksi jätkä vaan valitteli omasta exästä ja kerto et haluais tappaa sen. wtf :D

Nää olivat varmaa sellaiset mitkä muistan parhaiten, mut tietenkin oli pari tapausta missä jätkä oli ihan eri näköinen tai sitten mut on vaa feidattu treffeil. Mut kaiken tän jälkeen löysin kuitenkin mun nykyisen mihen Tinderistä ja ollaan seurusteltu nyt puol vuotta. Saa nähdä mitä tästä tulee :D

Sori näin pitkäst tekstist! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat