Parisuhteen loppu??

Ongelma

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa pian 2 ja puoli vuotta ja vuoden asuttu yhdessä. Rakastan häntä ja viihdytään todella hyvin yhdessä. Muutama viikko sitten sain sattumalta tietää että hänellä oli vielä kuvia eksistään ja jopa alastonkuvia. En todellakaan hyväksy sellaista. Nämä kansiot näkyivät viimeisimpinä tiedostoina koneella. Poikaystäväni sanoi itse että oli vain käynyt poistelemassa kaikki vanhat kuvat mutta en pysty uskomaan. Minulla on muutenkin todella huono itsetunto ja tämä on vienyt sen aivan pohjalle.. tuntuu että en vain pysty elää sen asian kanssa että poikaystävälläni on tällaisia kuvia ollut koko 2 ja puoli vuotta ja että meidän aikana hän on jopa näitä alastonkuvia katsellut. Ajatuskin ahdistaa minua enkä osaa enää olla edes vähissä vaatteissa poikaystäväni edessä sillä mietin vain oliko nämä alastonkuvien eksät/säädöt kauniimpia ja parempikroppaisia kuin minä. Mitä voin tehdä?? Rakastan häntä enkä haluaisi erota mutta en tiedä miten saisin itsetuntoni nostettua ja miten pystyn enää luottaa häneen?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat