Uusia ystäviä helsingistä

Weel_a

Moi kaikille!

Olen muuttamassa lähiaikoina pääkaupunkiseudulle ja mietin tässä että olisi kiva löytää uusia ystäviä sieltä. Mutta olen ollut vähän erakkona jo useamman vuoden henkilökohtasessa elämässäni, eli en tiedä yhtään mistä niitä voisi löytää? En pidä liikuntaharrastuksista tai harrasta esim neulomista, mutta voisiko ehkä joku tietää missä järjestetään ja miten pääsee esim joillekki pikku kursseille tai johonki piiriin harrastamaan? En ole mitenkään erityisen syvällinen ihminen, tykkään älykkäästä keskustelusta mutta harrastukseni on melko pinnallisia ja pidän esim tyttöjen jutuista kuten meikkaamisesta ja kynsien laitosta. Työkseni teen luovan alan juttuja eli olen ammatiltani graafinen suunittelija. Olen kiinnostunut yrittäjyydestä ja yrittämisestä myös.

Kiva jos joku viitsii auttaa :) T: Nainen 26v

Kommentit (4)

n29

Olen 29-vuotias nainen ja vähän samanlaisia kiinnostuksen kohteita. Ymmärrän hyvin tuon pinnallisuuden harrastusten suhteen, sillä pidän itsekin kosmetiikasta ja tykkään seurata muotia, kiinnostuksen kohteeni ovat kai jonkun mielestä ulkonäkökeskeisiä. Tykkään myös shoppailla, kahvitella ja toisinaan käydä ulkona. Noista kursseista tuli muuten mieleen että olisi tosi kiva käydä jonkinlainen viini-kurssi! Täytyypä googletella. Olen tällä hetkellä kotirouva ja opiskelen, mutten päätoimisesti, tämän lisäksi viihdyn kuntosalini ryhmäliikuntatunneilla. Olen sosiaalinen ihminen, mutten äänekkäällä tavalla ja siis hillitty, mutta minustakin olisi kyllä kiva löytää uusia ystäviä.

Weel_A

N29; Viinikurssi kuulostais kyllä aika jännältä. Ite mietin myös et ois kiva käydä vaikka jossain *opetellaan laittaan hiuksia* kurssilla tai vaikka vaan akvarellimaalauskurssilla :D Juhuu: mistä sä tykkäät ja mitä harrastat?

n29

Voi että, tuo hiustenlaitto olis kyllä mielenkiintoinen oppia ammattilaisten opastuksella! En ole tullutkaan ajatelleeksi, meikkauskursseja llen vähän katsellut "sillä silmällä" :) koska mainitsit akvarellikurssin, niin tulin ajatelleeksi sellaista, että mahdat olla luova/taiteellinen ihminen? Olen itse jotenkin luonnostaan innostunut asioista, jotka vaativat taiteellista silmää. Olen kuitenkin "integroinut" asian pinnallisempiin juttuihin, kuten nyt vaikkapa meikkaaminen. On mukavaa, kun ei tarvitse miettiä syntyjä syviä, mutta voi ottaa siitä kaiken ilon irti!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat