Mietiskelyä miehen exästä.

Vierailija

Heippa. Tulin kirjoittelemaan tänne kun en saa mielenrauhaa enkä vastauksia mieheltäni. Miehellä on ollut ennen minua yksi noin vuoden seurustelusuhde ja hän on 28vuotias. Mies on kertonut minulle että ex oli vaan hullu joka kävi päälle ja sairas mustasukkainen hullu. Olen ihmetellyt tätä koska olen huomannut että mies on itse tälläinen. Todella mustasukkainen. Minulla ei ole edes yhdenkään miehen puhelinnumeroa puhelimessa koska muutenhan varmasti soittelisin heille ja en saa nähdä kavereitani, paitsi minun kotonani ettei vaan nähdä miespuolisia ihmisiä. Sairasta,tiedän. Ja vaikka mitä muuta.

Mutta itse asiaan. Olen eroa pohdiskellut jo tovin tosissani. Mieheni oli yrittänyt eräs päivä etsiä exäänsä facebookista, mutta ei löytänyt ja tajusin että ex on pistänyt hänet estolle, koska löytyy muuten normaalisti muille. Asia mikä ihmetyttää on se, että mieheni on tullut facebookkiin vasta vajaa vuosi sitten ja he ovat eronneet jo reilu kolme vuotta sitten, eikä olleet yhteyksissä (kai). Eli mietin mistä moinen "viha" tai mikä lie. Itsellä ei ainakaan syytä laittaa exiä estoille vuosienkin päästä. Mies ei sano tähän mitään vaikka kysyin suoraan. Haluan pois tästä sairaasta suhteesta, mutta mietin, että uskallanko ottaa tähän exään yhteyttä ja kysyä asioita, että osaan varautua jos se ei mene niin helposti? Mitä mieltä olisitte itse, jos teillä olisi vaikea ja "sairas" parisuhde takana ja vuosien päästä miehen "nykyinen" tahtoisi tavata sinut? Ja tietenkin mitä mieltä tuosta, että vuosienkin päästä ei halua nähdä koko ihmistä edes facebookissa "ihmisiä joita saatat tuntea" listalla?

Kiitos asiallisista vastauksista jos niitä saan.

Kommentit (1)

Vierailija

Miksi et vain laittaisi viestiä tälle eksälle? Kysy fbssä ei kai sitä tavata ole pakko. Hän vastaa mitä vastaa ja se varmasti kertoo aika paljon. Tai jos ei vastaa ollenkaan voi siitäkin varmaan jotakin päätellä.. joka tapauksessa jokainen ero on erilainen joten et voi täysin verrata teitä miehesi edellisiin suhteisiin. Katso mitä tapahtuu, ei kai sitä muutakaan voi. Tsemppiä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat