olen ottanut lainaa kaksoiselämää varten

Vierailija

Oon kusessa... Oon pyörittänyt kahta naista ja alan pian uimaan veloissa, lainaa alkaa olemaan jo toista kymmentä tuhatta enkä tiedä mitä tehdä. on mennyt aivan liian pitkälle tämä soppa. kukaan samassa veneessä? Saispa noi lainat ees hoiettua poies..

Sivut

Kommentit (23)

sopuli

run forrest run, vai miten se meni :) sitä saa mitä tilaa. mee pankkiin hoitaan vipit pois ja kerro naisilles totuus! kirpasee mutta ole mies!

Vierailija

naisii tulee ja menee. älä pilaa tulevaisuutta ainakaa lainaongelmilla vaan hoida noi velat pois vaikka halvammal lainal. tein joskus ite niin aikoinaan ja paras ratkasu koskaan mitä tehny...

minä-ap

Jaa-a mitenpä pääsen veloista eroon kun pikavippiä ottanut ja ferratum + pari muuta montaa lainaa joiden korko karsee? Yritän jjust miettiä miten kunnialla selviäis tästä... ihminen on kyl väliin tyhmä ei hel :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oon kusessa... Oon pyörittänyt kahta naista ja alan pian uimaan veloissa, lainaa alkaa olemaan jo toista kymmentä tuhatta enkä tiedä mitä tehdä. on mennyt aivan liian pitkälle tämä soppa. kukaan samassa veneessä? Saispa noi lainat ees hoiettua poies..

Niin sitä makaa ku petaa. Eli ole mies ja hoida mokas. Yksi nainen fiksulle miehelle pyöritettäväksi kerralla riittää oikein hyvin. Kun ei ole riittänyt, olisi pitänyt katsoa peiliin ajat sitten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noinhan se elämä menee, synneistään täytyy kivulla ja tuskalla maksaa, siinähän lillut liemissäsi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin sitä makaa ku petaa. Eli ole mies ja hoida mokas. Yksi nainen fiksulle miehelle pyöritettäväksi kerralla riittää oikein hyvin. Kun ei ole riittänyt, olisi pitänyt katsoa peiliin ajat sitten.

Juuri näin! Kannattaisi miettiä tarkemmin omaa tapaansa toimia. Onko järkeä näytellä että rahaa on, jos sitä ei todellisuudessa ole? Ennemmin tai myöhemmin se tulee kuitenkin ilma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Kannattaisi miettiä tarkemmin omaa tapaansa toimia. Onko järkeä näytellä että rahaa on, jos sitä ei todellisuudessa ole? Ennemmin tai myöhemmin se tulee kuitenkin ilma.

Mun broidilla oli sama juttu. Mutta se pyöritti kolmea naista. Voidaan varmasti sanoa että maksullinen nainen tulee halvemmaksi.

rehellinen

ahneella on paskanen loppu

niin, parempi olisi olla aina rehellinen. ennen kuin asiat pahenee. silloin suututan vähemmän kuin se että pitkität valhetta ja paljastut,sitten ei oo enää paluuta mihkää.

you have more changes if you now tell the fuckin truth. yritä ole rehellinen se on tärkeintä,eikö?parempi vaan aina

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mun broidilla oli sama juttu. Mutta se pyöritti kolmea naista. Voidaan varmasti sanoa että maksullinen nainen tulee halvemmaksi.

Mun broidi pyöritti kolmea naista ja kävi maksullisissa. Se ei tullut halvaksi se..

Vierailija

rehellinen kirjoitti:
ahneella on paskanen loppu

niin, parempi olisi olla aina rehellinen. ennen kuin asiat pahenee. silloin suututan vähemmän kuin se että pitkität valhetta ja paljastut,sitten ei oo enää paluuta mihkää.

you have more changes if you now tell the fuckin truth. yritä ole rehellinen se on tärkeintä,eikö?parempi vaan aina

ei se oo helppoo jos on kahteen rakastunu...

rakkaus sokaisee ihmisen ja tuollaista tapahtuu. Pitää tietenkin olla pääkopassa ruuvit löysällä tai hölskyny korvasta ulos, että sotkee sitten raha asiatkin vielä samaan soppaan.

Mut ihmisii me kaikki vaan ollaan

Vierailija

AP:n on turha velloa tai vollottaa kun on itse asiansa rakentanut. Ei heru säälipisteitä yhtään täältä ainakaan. Ota lisää lainaa ja hanki naisia..

Vierailija

Joko se hulttio on paljastunut ja joutunut vastuuseen? Toivottavasti sai ikusen trauman ja jättää kiltit naiset rauhaan.

Pahispuumat naiset näkee tuollaisen ketkun läpi, eikä lähde kanssaan seikkailuihin lainkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat