ADHD -ihmiset ohoi!

kuolemanlaakso

Olen 18 vuotias tyttö, ja kärsin ADHD:sta. Jatkuvasti ollessani ihmisten ympäröimänä jotka eivät sairasta kyseistä ''sairautta'' eivätkä ymmärrä millaista on elää ADHD:n kanssa on välillä suhteellisen rankkaa. Siksipä oon miettinyt että olisi mukavaa luoda kaverisuhteita ihmisten kanssa joilla on myös ADHD, ja jotka ymmärtää ja käy läpi samaa kuin ite :) Tykkäisin kovin, jos sellaisia ihmisiä täältä netistä saisi ongittua !

Kommentit (1)

Vierailija

Itse olen kyllä jo 29v mies ja lievästi autistinen eli Asperger joten ei taida ihan osua mutta voin lohdutuksena kertoa että kyllä meitä omituisuuksia täällä netissä pyörii ja ehkä vielä enemmän kuin reaalimaailmassa jossa kaikki ovat vetäytyneet omiin koloihinsa. Toisaalta, joissain asioissa tuntuu oikeasti siltä että kokemattomuus on tehnyt minusta 10v nuoremman. Jos normaalisti ihanne on, etniseen taustaan, uskontoon tms. katsomatta, että 24v nainen menee naimisiin 27v miehen kanssa niin omalla kohdalla se ei päde. Esimerkiksi potentiaalisissa parisuhdeasioissa tarvitsisin huomattavasti ikäistään fiksumman naisihmisen mutta toisissa asioissa se kehitys on, kiitos puuttuvan kokemuksen, tosiaan sen 10v jäljessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat